Auteur Topic: Geen verbetering  (gelezen 1774 keer)

tries

• Newbie
  • *
Geen verbetering
« Gepost op: mei 15, 2015, 22:52:50 »
Aankomende maandag heb ik weer een afspraak bij de mdl en daar ben ik blij om...
Met name de laatste paar weken gaat het slechter en afgelopen week was een dieptepunt..
Het begon maandagavond een paar uurtjes na het eten. Een enorm opgeblazen gevoel bovenin mijn buik. Dit heeft een paar uur geduurd. In bed werd het erger en ben ik maar weer rechtop gaan zitten.
Dat opgeblazen gevoel deed nml ook echt pijn, alsof mijn maag/darmen op ontploffen stonden. Ik had de hele tijd het gevoel dat ik óf elke moment kon overgeven óf dat het door zou rommelen en ik enorme diarree zou krijgen.
Het laatste gebeurde de volgende ochtend.
Helaas heb ik dit afgelopen dagen nog meerdere keren gehad na het eten van iets. Maakt vlg mij niet meer uit wat het is. De pijn houdt dan echt een paar uur aan. Ik zou al misselijk worden van de pijn zelf. Echt naar.
Gisteren ook een paar uur en vanmorgen had ik het gevoel in mijn darmen dat ze helemaal uitgewrongen zijn. Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Juist alsof je de hele nacht hebt overgegeven en diarree hebt gehad.
Vandaag zo'n beetje de hele dag, maar dan iets minder heftig. Wel heel veel gerommel.
Daarnaast ook best wel weer moe, mn vanmorgen. Bijna te moe om te lopen, me te concentreren of uberhaupt mijn ogen open te houden. En de hele dag hoofdpijn.....
Lekker dagje dus...

Nou dat was dan weer het 'klachtenpraatje'...
Ik hoop dat de mdl maandag echt verder wil gaan zoeken. Ik hou dit niet vol.
Ik wil gewoon weten wat er aan de hand is, een parasiet, bacterie, coeliakie of pds. En dan vooral... Wat kan ik er aan doen!!
Hier wordt ik nml niet blij van...
Intussen lijkt de metamucil ook niet echt te doen wat het zou moeten doen. En als t dat wel doet, wil ik niet weten wat voor ontlasting ik dan zou hebben...

Ik neem een lijstje met vragen mee, vind ik wel altijd lastig om te voorschijn te halen, schaam me daar altijd een beetje voor ofzo, maar ga ik nu wel doen. Anders vergeet ik dingen door de spanning etc en dat wil ik nu echt niet meer.
Ik hoop ook echt niet dat hij weer zegt dat hij het goed vindt gaan.... Daar tegenin gaan vind ik lastig...
Dus ga ik me de komende dagen even goed voorbereiden!!