Auteur Topic: Angst voor onvruchtbaarheid (door niet houden aan gv dieet in puberteit)  (gelezen 5995 keer)

*Gadget*

• Newbie
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re:Angst voor onvruchtbaarheid (door niet houden aan gv dieet in puberteit)
« Reactie #15 Gepost op: oktober 09, 2012, 15:35:19 »
Misschien zul je niet blij zijn met wat ik nu ga zeggen,maar heb je er ook bij stil gestaan dat de oorzaak helemaal niet bij jou hoeft te liggen?Ik weet hoeveel spanning ,stress en verdriet het met zich meebrengt als je je grootste wens niet in vervulling ziet gaan.Zet het van je af gaat in dit geval niet op.Helaas heeft niemand een knop om zijn gevoel aan/uit te zetten.Verstand op 0 gaat ook niet lukken.Ik was erg jong toen wij de wens hadden om kinderen te willen.20.We zijn 6 jaar aan het dokteren geweest.Mijn cyclus was behoorlijk verstoort geen patroon in te ontdekken. 3 maanden half jaar zelfs een jaar ertussen.Eisprong was er niet.Uiteindelijk bleek in ons geval dat de oorzaak bij allebei lag.Onze dochter is verwekt via KI.Ik zou zeggen kijk het nog een paar maandjes aan en praat met je partner voor je deze mallemolen in wilt gaan.Met een jaar is idd zo'n beetje de tijd dat veel stellen hier mee beginnen.Ik zou zeggen pieker niet te veel over wat was en kijk vooruit.Sterkte.
Sinds juni 2012 Glutenvrij/tarwezetmeelvrij en lactosevrij, dochter sinds augustus 2012 Glutenvrij.