Auteur Topic: wratten  (gelezen 13363 keer)

petraw

• Gold Member
Re:wratten
« Reactie #30 Gepost op: augustus 13, 2012, 21:32:09 »
Dat wordt dan een homeopatische verdunning, Vlearmoes. En dat werkt nog beter! :D

orionne

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #31 Gepost op: augustus 13, 2012, 22:07:39 »
Nou vooruit :D

Je kunt Pulsatilla C30 proberen en Natrium muriaticum C30.
Niet tegelijk natuurlijk.
Als je meer wilt weten stuur me maar een pbtje ;)

bestellen via :http://www.homeo-distri.nl/shop/producten/?sessionID=7e0d6a7638e578eebff26aae6a25d241
Orionne, sinds september 2002  glutenvrij, na 5 jaar dikke darmproblemen, diverticulitis. Geen officiele diagnose, wel dit jaar (2013) een genentest laten doen (pos. voor HLA DQ8 en 2.5)

petraw

• Gold Member
« Reactie #32 Gepost op: augustus 13, 2012, 22:39:54 »
dank je! :)

Lieske

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: augustus 13, 2012, 23:21:09 »
Dit voorstel levert bij mij weer lachwekkende plaatjes op van allerlei onmogelijke poses tijdens het ochtendtoilet..... :lach5:

:D

Noita

• Jr. Member
  • **
  • Een top forum !
« Reactie #34 Gepost op: augustus 16, 2012, 12:35:23 »
Ik ben van mijn wratten afgekomen na het gebruik van de Arkopharma wrattenstick, dagelijks 2 of 3 keer over de wratten heen rollen en ze verdwenen allemaal(handen zaten helemaal vol, nu weer mooie vingers zonder dat er littekens zijn achtergebleven of dat je kan zien dat er wratten zaten)

petraw

• Gold Member
« Reactie #35 Gepost op: september 17, 2012, 15:16:31 »
Dat is mooi, Noita! Bij onze dochter heeft dit spul maar bar weinig gedaan.
Ze is nu zo'n week of twee bezig met de Thujadruppels (met een beetje water doorslikken) en mijn ogen rolden bijna uit hun kassen toen ik vorige week zag dat er een heleboel onder haar voeten veel platter waren geworden! :o En de twee op haar handen zijn ook veel kleiner geworden. :)

Pardoes

• Newbie
  • *
« Reactie #36 Gepost op: oktober 04, 2012, 18:19:09 »
Er zijn twee manieren om wratten kwijt te raken:
*Verwijder al het door het virus aangetaste weefsel door diep bevriezen of wegsnijden. Ik ben zo eens een wrat op mijn handpalm kwijtgeraakt door de tuin om te spitten. Er ontstond een blaar onder de wrat en die heb ik vervolgens met een combinatietang van mijn hand getrokken.
*zorg ervoor dat je afweersysteem antistoffen leert maken tegen het type virus (helaas zijn er meerdere varianten) dat bij jou de wrat veroorzaakt. Daarvoor moet het wratweefsel wel echt in contact komen met de afweercellen in je bloed. Hoe je dat doet? Nou gewoon veel aan die wratten zitten en of dat nu met thuja, tuinboneschillen, stinkende gouwe of met elke dag een nieuw stukje duct-tape is, maakt niet uit.
Maar in beide gevallen geldt: was je handen goed nadat je er aan gezeten hebt want je wilt natuurlijk niet jezelf of anderen (weer) besmetten!

petraw

• Gold Member
« Reactie #37 Gepost op: oktober 05, 2012, 09:17:49 »
Geweldig dat jouw wrat door noeste tuinarbeid en alle gevolgen vandien is verdwenen, maar dit soort manieren is weinig kindvriendelijk, zeker als we het over meerdere exemplaren hebben ;)
Je tweede oplossing klinkt erg interessant: het maakt dus eigenlijk niet zoveel uit wat je op de wratten smeert, als je ze maar in beweging houdt, zodat het wratweefsel in contact komt met de afweercellen uit je bloed? Oké, klinkt goed!
Maarrr........ hoe zit dat dan bij voetwratten, die zijn toch automatisch al heel veel in beweging? En die zijn juist het meest hardnekkig! :?