Auteur Topic: Panbrood  (gelezen 15449 keer)

Cee

• Jr. Member
  • **
Re:Panbrood
« Reactie #30 Gepost op: september 09, 2015, 13:13:32 »
ik maak deze wel eens, en gooi het deeg dan in mijn wafelijzer ipv in een oven. Dan de ruitjes lekker volsmeren met beleg. :)
Lid geworden voor vader met Coeliakie jan 2007, maar nu zelf ook de klos.. jan 2008

kaartenmop

• Jr. Member
  • **
  • Geslacht: Vrouw
Re:Panbrood
« Reactie #31 Gepost op: november 20, 2015, 08:30:09 »
Ik heb ook een wafelijzer en daar kan ik ook andere platen in doen (deze is voor bv een panini broodje te meken)
zou ik hier ook zo'n broodje op kunnen maken en kun je ze invriezen

JoJ_91

• Sr. Member
Re: Panbrood
« Reactie #32 Gepost op: juni 24, 2017, 03:11:29 »
Heb dit recept nu al een aantal keer snel gemaakt, ik gebruik altijd Schar mix B, en ik voeg kruiden toe die ik op dat moment heb en kerriepoeder. Erg lekker, altijd succesvol!
Op 4 december 2012 kreeg ik de diagnose coeliakie (marsh 3c), na lang tobben. In 2003 de diagnose hypothyreoidie, maar de klachten zijn nooit weg gegaan. Heb ook een lactose en soja intolerantie.

tine

• Gold Member
  • Nulglutendieet
Re: Panbrood
« Reactie #33 Gepost op: juni 24, 2017, 13:26:45 »
Zo, dat ziet er lekker uit!  :duimop: Ook handig voor in de vakantie, ik ge het eens uitproberen, eerst even een nieuw voorraadje (rijst)meel malen.
Mijn zoon (19) en ik eten allebei glutenvrij. Wij zijn extreem gevoelig voor sporen van gluten (via besmetting, tarwe-derivaten en hulpstoffen). Ik ben wetenschapsredacteur voor het Glutenvrij Magazine van de NCV.