Auteur Topic: Glutenvrije producten in Montauban, Frankrijk  (gelezen 2990 keer)

mir25

• Newbie
  • *
Glutenvrije producten in Montauban, Frankrijk
« Gepost op: september 03, 2013, 10:09:47 »
Afgelopen vakantie waren wij in de Tarn et Garonne. We stonden daar op een camping. De caravan zat afgeladen met gv brood, koekjes, pasta e.d. Maar op zich had het niet gehoeven, want E.Leclerc in Montauban had een uitgebreid assortiment brood (o.a. Schaer), koekjes en pasta. Valt alles mee voor Frankrijk  ;).
Dat wilde ik jullie toch even meegeven.

Daan81

• Newbie
  • *
Re:Glutenvrije producten in Montauban, Frankrijk
« Reactie #1 Gepost op: januari 02, 2014, 15:06:03 »
Dank je, handig om te weten! Wij willen graag kamperen in Frankrijk, maar nu heeft onze tweejarige dochter coeliakie en ik begreep dat Frankrijk niet zo relaxt is wat dat betreft.

Was die E. Leclerc de enige supermarkt in de buurt met glutenvrij eten, of was het ook op andere plaatsen verkrijgbaar?

Lirio

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
Re:Glutenvrije producten in Montauban, Frankrijk
« Reactie #2 Gepost op: januari 02, 2014, 16:14:30 »
Bijna iedere supermarkt en dan met name de grote (hypermarche) hebben een assortiment glutenvrij.
Wel vaak van andere merken dan in Nederland dus als je dochter dol is op bepaalde dingen zou ik die wel meenemen vanuit Nederland.

Ik had zelf macaroni bij me en schar campagnard brood en cruesli van bakery on main. Omdat ik gehecht ben aan die merken en mijn man die pasta ook lekker vind.
19 juni 2007 Diagnose Coeliakie. Onmeetbaar hoge antistoffen in bloed. Marsh 3b/c.
2013: diagnose prikkelbare darm
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get"