Auteur Topic: Horeca-Livaad !!  (gelezen 104926 keer)

lizet

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
Re: Horeca-Livaad !!
« Reactie #90 Gepost op: december 06, 2008, 12:05:33 »
Ja, geweldig ennnn moeders heeft genoten, das t belangrijkste

Lirio

• Gold Member
« Reactie #91 Gepost op: december 09, 2008, 21:16:50 »
Ik heb hier gisteren toevallig gv geluncht. Had net pas door dat dat dus wel degene was die ik had opgeschreven...  :D Was erg gezellig en lekker! Ze hadden alleen geen gv brood erbij, maar de salade was genoeg gevuld om dat niet te missen.
Ze staan ook op de dinnersite als bekend met het gv dieet. Daar had ik hem ook gevonden.
19 juni 2007 Diagnose Coeliakie. Onmeetbaar hoge antistoffen in bloed. Marsh 3b/c.
2013: diagnose prikkelbare darm
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get"

lizet

• Gold Member
« Reactie #92 Gepost op: december 09, 2008, 21:25:15 »
Ik heb hier gisteren toevallig gv geluncht. Had net pas door dat dat dus wel degene was die ik had opgeschreven...  :D Was erg gezellig en lekker! Ze hadden alleen geen gv brood erbij, maar de salade was genoeg gevuld om dat niet te missen.
Ze staan ook op de dinnersite als bekend met het gv dieet. Daar had ik hem ook gevonden.
Waar heb je gelunched?

lizet

• Gold Member
« Reactie #93 Gepost op: december 10, 2008, 19:24:26 »
?

Lirio

• Gold Member
« Reactie #94 Gepost op: december 10, 2008, 19:30:28 »
Gister een etentje met aansluitend feest gehad in van Bleiswijk in Enkhuizen. Heerlijk gegeten, alles aangepast aan gv. Bij de koffie hadden ze voor mij apart gebak geregeld en later op de avond kreeg ik een aparte schaal met gv hapjes. Er werd op gelet of er niemand anders van at, echt geweldig.
Hoe krijg ik hun nu op horica-livaad?? als restaurant waar je goed gv kunt eten, wel van tevoren doorgeven, uiteraard.
Daar! Bij van Bleiswijk in Enkhuizen.  :D
19 juni 2007 Diagnose Coeliakie. Onmeetbaar hoge antistoffen in bloed. Marsh 3b/c.

lizet

• Gold Member
« Reactie #95 Gepost op: februari 21, 2009, 12:00:21 »
Hahha, lees t nu pas.
Ik heb ze op livaad gezet ja

Vlearmoes

• Gold Member
  • Geslacht: Man
  • gluten-free warrior
Re:Horeca-Livaad !!
« Reactie #96 Gepost op: mei 06, 2009, 17:31:03 »
Even een vraagje over die poi`s
Het zijn nu 9 bestandjes van verschillende eetgelegenheden??

of is nr 8 een bestand met ALLE poi`s ?
Coeliakie diagnose eind 2003

lies merceij

• Global Moderator
  • Gold Member
« Reactie #97 Gepost op: mei 06, 2009, 18:29:06 »
Nummer 8 is alle poi.s bij elkaar
Vrouw van Aad: Aad is glutenvrij en tarwezetmeelvrij en  MGD vrij sinds 2003 en lactosevrij.

Thomas Vasse

• Newbie
  • *
« Reactie #98 Gepost op: januari 18, 2011, 17:16:07 »
Bonanza in harderwijk is echt een geweldige tip geweest! Mijn vriendin en ik hebben er heerlijk en goedkoop kunnen eten, glutenvrij! De kaart is op een paar gerechten hetzelfde als de "normale" kaart. Glutenvrije stokbrood werd ook niet op bezuinigd.

bluffer1

• Newbie
  • *
« Reactie #99 Gepost op: oktober 13, 2011, 06:06:10 »
vorig jaar tijdens het charles dickens weekend heerlijk gelunchd, waren rond 15:00 uur bij chez antoinette. normaal niet open voor de lunch maar dit weekend wel. speciaal menu. niet gluten vrij maar voor de chef kok geen probleem maakte speciaal voor mij een heerlijke lunch met afgebakken broodje van bezgluten. zijn mening,/ en ik citeer/ een gluut komt nooit alleen. dus als de client met het dieet het naar zijn zin heeft dan is het voor zijn disgenoten ook goed. beetje laat deze reactie maar beter laat dan nooit
adres: Chez Antoinette Roggestraat 10-12 7411 EP Deventer +31(0)570616630

Lirio

• Gold Member
« Reactie #100 Gepost op: oktober 13, 2011, 10:35:45 »
's Avonds ook genieten daar. We zijn er al een paar keer voor naar Deventer gereden. :)