Coeliakie > Restaurants en uitgaan

Horeca-Livaad !!

(1/21) > >>

Aad:
Hallo allemaal...

Omdat Livaad on Line door een team van vrijwillige medewerkers onderhouden wordt heb ik even de tijd om wat anders te gaan doen....Horeca-Livaad !

In plaats van producten nu in één zoekslag een geschikt hotel of restaurant vinden in een bepaalde omgeving.  En....last but vooral niet least ondersteuning voor Tom Tom navigatie systeem.

Dus je bent lekker uit met de familie, krijgt hoger, geef je Tom Tom opdracht je naar de dichtsbijzijnde eetgelegenheid te brengen, naar jouw keuze..Chinees of Grieks...

Om dit te verwezelijken hebben we dus heel veel informatie nodig. Die moet van jullie komen want ik weet er maar een en die zit in Spanje.  Dus even naar de website www.livaad.nl en klik links op Nieuw Horeca-Livaad.  Je kunt daar heel snel de gegevens van je favoriete restaurant opgeven.

De databank is nog leeg, maar met die 1429 leden van dit forum moet dat binnen een paar dagen goed vol zitten.

Maak me gek en stuur massaal die gegevens op....

AnitaR:
GOED IDEE!!!!

Heb nog niks hoor  :D

wunder13:
Wat een goed initiatief!! Ga m'n best doen om te proberen aan te vullen

Yvonne2:
Geweldig idee ! :worshippy:  Ik heb nog geen info door te geven maar dat komt vast nog wel !

Lineke:
Ik ben nu niet thuis maar ik weet er wel een paar. zal het zo spoedig mogelijk doorgeven.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie