Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
mei 21, 2013, 23:33:38
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Coeliakieforum
|-+  Coeliakie
| |-+  Glutenvrij kopen, koken/bakken en eten
| | |-+  Glutafin bruin - Fout op verpakking
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 4 Omlaag Print
Auteur Topic: Glutafin bruin - Fout op verpakking  (gelezen 22573 keer)
Nesje74
Full Member
Geslacht: Vrouw

« Antwoord #15 Gepost op: oktober 16, 2007, 13:28:58 »

Nu weet ik waarom er al 3 broden mislukt zijn.
Ik had het intussen ook al uitgevogeld, maar toch fijn om te lezen dat het niet aan mij lag. Begon al te twijfelen of ik er misschien zelf niet de goede hoeveelheid bij had gedaan.

Mama van Quinty van 9 jaar, sinds juni 2007 op gv dieet en sinds november 2007 ook twzvrij. Vanaf mei 2011 ook lactoserij dieet. En mama van Simone van 5 jaar met lactose intolerantie, sinds november 2010 op dieet. Zelf heb ik de ziekte van Graves (ook een auto-immunziekte).
natasja74
Gold Member

Heerlijk zo veel info!!

« Antwoord #16 Gepost op: oktober 16, 2007, 13:32:15 »

Zonde van de 3 broden, je moet ze even een brief sturen, krijg je wellicht wat pakken retour?

Moeder van Martijn 7 en een half  jaar is al van baby af aan intolerant voor gluten/tarwe en ook tarwederivaten. Geen Coeliakie kunnen diagnostiseren.
Waarschijnlijk a specifiecke gluten intolerantie. Onlangs alvleesklier insufficientie gediagnostiseerd daar wordt nog verder onderzoek naar gedaan
Nesje74
Full Member

« Antwoord #17 Gepost op: oktober 16, 2007, 13:52:42 »

Bedankt voor de tip. Heb gelijk gebeld. En nu krijg ik 3 pakken thuis gestuurd van hen. Helemaal goed, zou ik zo zeggen.

:ok:

Mama van Quinty van 9 jaar, sinds juni 2007 op gv dieet en sinds november 2007 ook twzvrij. Vanaf mei 2011 ook lactoserij dieet. En mama van Simone van 5 jaar met lactose intolerantie, sinds november 2010 op dieet. Zelf heb ik de ziekte van Graves (ook een auto-immunziekte).
Liz
Gold Member

« Antwoord #18 Gepost op: oktober 16, 2007, 19:19:46 »

fijn voor je

Coeliakie sinds augustus 2005, marsh 3B: glutenvrij en tarwezetmeelvrij sinds augustus 2005, ook zonder dextrose, glucose en maltodextrine op basis van tarwe. Verder lactose-intolerant en heel gevoelig voor soja.
Jantiene
Gold Member

« Antwoord #19 Gepost op: oktober 16, 2007, 19:39:40 »

:ok:  van ze
Lirio
Gold Member

« Antwoord #20 Gepost op: maart 31, 2008, 10:32:45 »

O dat is wel een goede tip om aan gratis pakken te komen.  grijns

19 juni 2007 Diagnose Coeliakie. Onmeetbaar hoge antistoffen in bloed. Marsh 3b/c.
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get"
Meike
Sr. Member

Finn, Mees en Mare

« Antwoord #21 Gepost op: april 07, 2008, 19:46:34 »

Ja als we dat nou eens met z'n allen massaal doen, mss dat ze dan ook eindelijk eens bereid zijn om die tekst op de verpakking aan te passen!!!  boos  :roll

Wat is het adres?  :oo

Trotse mama van Finn en Mees (22-1-2005) en Mare (18-08-2007)!! Mees Coeliakie sinds april 2007. Finn en Mare hebben de genen DQ2 en DQ8 maar gelukkig (nog) geen Coeliakie. Van papa en mama worden de genen nog onderzocht.  Meer info op onze site; www.wijallemaal.nl
Maddemelein
Gold Member

Een top forum !

« Antwoord #22 Gepost op: april 08, 2008, 14:20:12 »

Ik heb ook een paar pakken broodmix gekocht en ook mijn broden waren allemaal mislukt. Tot ik hier dus las dat de beschrijving niet goed is.

Er komt een nieuwe beschrijving op de verpakking en ze hebben 4 pakken mix naar mijn huis gestuurd. Hier in Dld en zonder problemen.

Dus hoera voor Sorgente, dat noem ik een nette service. Het zou wel jammer zijn als mensen hier nu misbruik van gaan maken, dan is het natuurlijk zo afgelopen met de goede service en dat zou weer jammer zijn voor mensen die echt gedupeerd zijn. Ook is dat niet fijn voor de goede naam van het bedrijf.

Marjolein

Op 2 jarige leeftijd diagnose gekregen. Op 9 jarige leeftijd genezen verklaard. Op 38 jarige leeftijd opnieuw diagnose gekregen.
Jantiene
Gold Member

« Antwoord #23 Gepost op: april 08, 2008, 15:54:01 »

dat het nog steeds fout staat op de verpakking sta ik eigenlijk van te kijken
suzanne212
Newbie
*

« Antwoord #24 Gepost op: april 15, 2008, 16:44:32 »

Eh....nu zal het wel aan mij liggen, maar ik heb toevallig gisteren een brood gebakken van Glutafin. Ik wist van deze discussie maar ik heb toch de verpakking aangehouden en dus 500 of 550 ml water gebruikt. In ieder geval dat wat er op de verpakking staat. Tja, en het brood is gewoon gelukt!   vraag

groetjes Suzanne

Dochter van 4 met Coeliakie sinds oktober 2007!
Jantiene
Gold Member

« Antwoord #25 Gepost op: april 15, 2008, 18:04:37 »

mischien mazzel gehad?
soezepoes
"Soes"-chef
Administrator
Gold Member

Don't worry, be happy !

« Antwoord #26 Gepost op: april 15, 2008, 18:05:41 »

Nou dat is boffen. Op de verpakking staat het recept in het Nederlands en het Frans. In het Nederlands staat er 550 ml en als je naar het Frans kijkt dan zie je daar toch echt 460 ml staan. grijns

Mijn lief T. heeft al 28 jaar coeliakie.

Ik voeg zelf nooit zout toe aan het eten en vergeet het daarom ook nog wel eens in recepten te vermelden. Houd daar dus rekening mee en voeg het naar eigen smaak toe.

Kijk voor mijn recepten ook op http://kookdewereldrond.blogspot.nl
natasja74
Gold Member

Heerlijk zo veel info!!

« Antwoord #27 Gepost op: april 15, 2008, 18:26:26 »

Geluk is met de domme grijns

Moeder van Martijn 7 en een half  jaar is al van baby af aan intolerant voor gluten/tarwe en ook tarwederivaten. Geen Coeliakie kunnen diagnostiseren.
Waarschijnlijk a specifiecke gluten intolerantie. Onlangs alvleesklier insufficientie gediagnostiseerd daar wordt nog verder onderzoek naar gedaan
Settepet
Newbie
*

« Antwoord #28 Gepost op: april 15, 2008, 20:23:45 »

Hallo allemaal,
Ik heb nog helemaal geen ervaring in het bakken van glutenvrije brood. Misschien dat iemand me opweg kan helpen.
Weet iemand of ik  deze mix ook in een broodbakmachine kan gebruiken? Zoja, hoe gaat dat dan in zijn werk. Moeten we gewoon alle ingredienten in het machine gooien die voor de rest het werk laten doen. Of moet het op de ouderwetse manier...

Alvast bedankt

Lysette, moeder van Isa en Joep. Beide hebben een glutenintollerantie. Joep sinds april 2008 en Isa sinds januari 2009.
Bontelli
Gold Member

« Antwoord #29 Gepost op: april 15, 2008, 20:38:51 »

:welkom2 :leuk Settepet

Coeliakie geconstateerd op 30 augustus 2005. Ook al een hele lange tijd tarwezetmeelvrij, glucosestroop-, dextrose- en lactosevrij.
Kijk ook eens op mijn receptensite: Glutenvrijkookhoekje
Pagina's: 1 [2] 3 4 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte