Nou ik weet niet of het komt omdat ik mijn periode heb deze maand of omdat het regent of omdat ik er gewoon zoooo klaar mee ben.
Morgen nationaal schoolontbijt, helaas geen brood besteld bij bakker Leo voor mijn dochter. Ach dan geef je zelf toch wat mee.
Schoolfeest, iedereen heeft bonnetjes voor lekkers, helaas niks gv, dus dan maar weer snel naar de winkel om wat te halen.
Tussendoor een traktatie op school, cornetto 's , oeps vergeten, ach pak jij dan maar een appel.
En zo kan ik er nog 20 opnoemen. Het gaat me er niet om om zelf wat te regelen, maar mijn dame voelt zich al zo'n buitenbeentje en het gaat er gewoon om dat er niet aan haar gedacht wordt. Ik zal het wel te hoog opnemen, ze is de enige op een school met 150 leerlingen, maar het doet soms verrekte pijn.
Iedere keer weer uitleggen als ze een feestje heeft hoe en wat, ben het soms zo beu .....
Het is ons eerste jaar , ze eet nu ruim 10 maanden gv, denk der nu de klap komt. En ik wil het niet erger maken dan dat het is, maar vindt het zo vreselijk sneu voor haar soms.