Zo dan,
bedankt voor je reactie,...je bent echt geweldig dat je even de tijd neemt om zo`n uitgebreide reactie te geven.
ik heb altijd mijn dieet strikt gevolgd..
ik ben iets meer vlees gaan eten (eigenlijk zou ik vegetariër willen worden maar dat lijkt me nu niet verstandig)
avocado`s ga ik doen,... goede tip,..thanks
mijn gewicht is overigens wel stabiel op 85kg nu.
Goed:
Ik ben dus bij de MDL arts geweest,... het is een vrouwelijke arts,..
man wat heeft die verstand van zaken, echt geweldig.
(ze gaf aan dat ze niet alles helemaal helder heeft en duikt de boeken in.....)
hoe die vrouw een soort van lichamelijke en geestelijk puzzel in zo een korte tijd weet om te toveren in een logisch verhaal,...echt een diepe buiging
ze denkt aan neuro coeliakie(gaf jij ook al aan) gezien het feit dat ik in het verleden zo veel migraine heb gehad.
verder heb ik ook vaak visuele afwijkingen in de zin van vlekken en schitteringen zien...
ik ben echt een verschrikkelijk slechte slaper en heb een drukke baan, drie kinderen waarvan de jongste mijn slaap eigenschappen heeft....
volgens mijn vrouw (die was mee) stokt mijn ademhaling tijdens de nacht vaak en snurk ik verschrikkelijk,...(dit is nooit bewezen ;-)) daarom denkt ze aan slaap apneu...
verder ben ik ook wel een piekeraar
dit in combinatie met een glutenfout heeft misschien geleid tot uitputting en een vitamine tekort.
verder denkt ze aan een B12 tekort ....
ik heb dus supplementen gehaald en ik moet zeggen,.. so far so good..
gisteren had ik eindelijk weer eens een hele goede dag.
verder heb ik slaap pillen op advies van de h.a. (al enige tijd) dat help ook wel.
wat betreft de termijn van 4-5 weken gaf ze aan dat ik misschien ondertussen weer per ongeluk een foutje heb gemaakt....wat goed kan natuurlijk..
motoriek en stabiliteit is inderdaad niet best geweest de afgelopen tijd.
Ik ga op advies van de MDL arts naar:
de long arts (voor de apneu)
de internist
een botdichtheidsmeting laten doen
ik heb bloed geprikt voor mijn vitamine niveau`s
naar de neuroloog
en ik krijg een biopt
dus,.....
ik ga aardig de molen in..
ik hou je op de hoogte...
nogmaals dank!
Groetjes,