Auteur Topic: Makkelijker glutenvrij samen eten!  (gelezen 960 keer)

Jeffrey92

• Newbie
  • *
Makkelijker glutenvrij samen eten!
« Gepost op: maart 26, 2019, 16:24:55 »
Hallo mijn naam is jeffrey. Sinds kort ben ik bezig met 2 collega's om een oplossing te vinden voor etensvoorkeuren (glutenvrij, vegan, zwanger, eten gewoonweg niet lusten, etc.) in combinatie met collectief eten (kinderfeestjes, bedrijfslunches, diners, etc.). Vaak genoeg hoor ik verhalen van mensen die niet graag samen met anderen eten omdat het best lastig kan zijn om met Coeliakie rekening te houden. Niet alleen voor de gastheer is het omschakelen, maar ook voor de gast is het lastig als er niets op tafel staat wat hij of zij kan/mag eten of dat eigen eten meegenomen moet worden. Ik heb nu een béta versie en ik zou graag feedback willen van jullie zodat eetvoorkeuren geen probleem meer zijn bij samen eten. Je kunt uitleg over de oplossing en de béta versie vinden op www.foodtag.me | let me know! :)

MathFox

• Sr. Member
  • WisVos
Re: Makkelijker glutenvrij samen eten!
« Reactie #1 Gepost op: maart 26, 2019, 18:54:42 »
Belangrijk issue: je mag geen "geef me maar cookies die niet noodzakelijk zijn" vinkjes aan hebben staan. Dat kan je geld kosten.
Verder heb ik geen whatsapp, dus de site is niets voor mij.
Als ik sliertjes in de soep wil gooi ik er taugé in!

Tarwe-allergie, geen coeliakie.
Let hier op bij recensies en recepten.

Jeffrey92

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: maart 28, 2019, 11:31:14 »
Hey MathFox,
Dankjewel voor je opmerking, ik zal er naar kijken  :duimop:

Goed ook dat je aangeeft dat je geen WhatsApp hebt en daarom niet kunt gebruiken.
Je krijgt een link die je zou kunnen delen via elk communicatiekanaal zoals Telegram, Signal of gewoon de mail dus dat is dan nog niet duidelijk genoeg aangegeven :)

MirjamH

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
    • Ik ben glutenvrij
« Reactie #3 Gepost op: april 25, 2019, 12:20:01 »
Hi Jeffrey,
Ik snap het programma niet helemaal. Is het (alleen) bedoeld om de voedseluitdagingen te inventariseren? Dat kan toch ook gewoon via whatsapp of een email?
Of geeft het (na het inventariseren van alle voedseluitdagingen) ook tips wat je wel kan maken?
Groet, Mirjam
Coeliakie geconstateerd mrt. 2007, na 3 maanden zeer ernstige klachten en 14 jaar hele lichte klachten. Dochter Eva (geboren mei 2008) doet mee aan Prevent CD onderzoek. Wel HLA-DQ8, geen coeliakie. Dochter Mirthe (geboren jan. 2011) coeliakie geconstateerd oktober 2012. http://ikbenglutenvrij.nl