Auteur Topic: Livaad  (gelezen 499 keer)

lies merceij

• Global Moderator
  • Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
Livaad
« Gepost op: december 02, 2018, 21:47:56 »
Hallo Allemaal.

Per ingang van 1 januari gaat de website van Livaad uit de lucht.
De rede daarvoor kunt U lezen op www.livaad.nl 

Vrouw van Aad: Aad is glutenvrij en tarwezetmeelvrij en  MGD vrij sinds 2003 en lactosevrij.

12cook

• Gold Member
Re: Livaad
« Reactie #1 Gepost op: december 02, 2018, 23:09:58 »
He wat jammer! Maar ik snap t wel. t Valt niet mee om aan de steeds veranderende eisen te voldoen en zeker met n database is dat lastig.

Ik vind t dan ook erg jammer dat de ncv daar nooit initiatief in heeft getoond maar dat dit door particulieren is bedacht en uitgevoerd. 

Ik zal de site wel missen want ik zocht nog regelmatig iets op.

Daantje566

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: december 02, 2018, 23:33:50 »
Wat jammer maar inderdaad begrijpelijk.
Bedankt voor jullie inzet. Ondanks dat we nog geen jaar glutenvrij voor onze zoon moeten regelen heb ik al regelmatig de site geraadpleegd en wat toegevoegd.

Nico de Kroon

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: december 03, 2018, 10:54:38 »
Begrijp het ergens wel maar toch vind ik het jammer want hij was toch wel makkelijk ooit

Maar daar leren we ook wel weer mee leven

JosjeC

• Gold Member
« Reactie #4 Gepost op: december 03, 2018, 18:19:57 »
Heel jammer, maar ook wel begrijpelijk. Livaad  gebruikte ik niet zo veel, omdat inderdaad de etiketten erg goed zijn tegenwoordig. Horecaad gebruikte ik wel behoorlijk vaak en daar voegde ik ook  af en toe wat toe, dat zal ik echt wel heel erg missen, is toch een fijne voorbereiding voor een dagje winkelen als je in elk geval een paar adresjes weet die zeker goed zijn. Bedankt voor jullie enorme inzet al die jaren!

Adreg50

• Gold Member
  • Lachen is gezond
« Reactie #5 Gepost op: december 04, 2018, 19:15:22 »
Bedankt Aad voor het opzetten van deze prachtige database, jammer dat het nu stopt maar wel begrijpelijk. Ben blij dat ik ook vrijwilligster ben geweest aan deze database. Nogmaals bedankt Aad en Martine :applaus:
Sinds januari 2004 coeliakie gediagnostiseerd.

Lieske

• Gold Member
  • Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
« Reactie #6 Gepost op: december 05, 2018, 07:51:52 »
 Bedankt Aad,  :gg: jammer dat het nu stopt,ook ik ben blij dat ik vrijwilligster ben geweest en heb het altijd met veel inzet en liefde
 gedaan  :duimop:
Moeder van Marcel(1976) en Mark(1985).Marcel heeft Coeliakie van de huid(Dermatitis Herpetiformis) en heeft een stofwisselings ziekte en mag geen pinda's,noten,gluten,koemelk,eieren, ve-tsin,chocolade,boekweitmeel,soja enz.

orionne

• Gold Member
« Reactie #7 Gepost op: december 06, 2018, 11:21:55 »
ook van mij heel erg bedankt voor het opzetten en onderhouden van Livaad. In het begin heb ik er ook heel veel aan gehad. :duimop:
Orionne, sinds september 2002  glutenvrij, na 5 jaar dikke darmproblemen, diverticulitis. Geen officiele diagnose, wel dit jaar (2013) een genentest laten doen (pos. voor HLA DQ8 en 2.5)

JoJ_91

• Sr. Member
« Reactie #8 Gepost op: december 13, 2018, 22:09:01 »
Absoluut bedankt! Heb er de eerste jaren vaak op gekeken!
Op 4 december 2012 kreeg ik de diagnose coeliakie (marsh 3c), na lang tobben. In 2003 de diagnose hypothyreoidie, maar de klachten zijn nooit weg gegaan. Heb ook een lactose en soja intolerantie.