Auteur Topic: Domino's glutenvrije pizza  (gelezen 859 keer)

-juliet-

• Newbie
  • *
Domino's glutenvrije pizza
« Gepost op: oktober 04, 2018, 10:21:43 »
Dit weekend moesten we onderweg even wat eten en hadden we gevonden dat Domino's glutenvrije pizza op de kaart heeft staan. Hebben jullie die al eens gegeten? Is dat normaal in orde? Dan weet ik dat voor een volgende keer.
Wij waren in Venlo en het was een vrij teleurstellende ervaring, want de enige twee smaken die er op de kaart staan zijn Margharita en peperoni, terwijl ik graag ook groente op mijn pizza heb. Ik heb uiteindelijk een veggie  topping om mijn pizza mogen bestellen, dat was dan wel weer aardig. Na het bestellen kwam de jongen echter bij ons om te zeggen dat de glutenvrije bodems op waren :( Uiteindelijk hebben we maar een mcDonalds opgezocht met glutenvrije broodjes, maar we zijn er wel een uur aan verloren inclusief parkeren en er naar toe lopen. Om toekomstige teleurstelling te voorkomen, maar Domibo's ook niet na een ervaring af te schrijven,  was ik benieuwd naar de ervaring van anderen.

koekie8

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
Re: Domino's glutenvrije pizza
« Reactie #1 Gepost op: oktober 05, 2018, 18:40:04 »
Ik heb ervaring met Domino's, goede ervaring. Je kunt inderdaad maar twee soorten pizza bestellen. Als je andere dingen op je pizza wilt, kunnen ze glutenvrij niet meer garanderen, omdat dat beleg besmet kan zijn geraakt.
New York Pizza's biedt ook pizza's aan met glutenvrije bodem, maar ze hebben geen speciale procedure om kruisbesmetting tegen te gaan. Dus dat is geheel op eigen risico... Wel kun je daar uit bijna alle pizza's kiezen.
Volg hoe ik 15-20 weken per jaar op reis in het buitenland aan gluten- en lactosevrij eten probeer te komen op http://glutenvrijreizen.blogspot.nl. Ik post er geen nieuwe berichten meer.

Yo

• Newbie
  • *
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: november 09, 2018, 21:46:20 »
Ik heb er een keer eentje gegeten, smaakte prima. Was alleen een beetje aan de kleine kant   :roll:

Baloo

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: november 10, 2018, 10:50:59 »
Domino's gaat bij ons goed. Vapiano heeft ook hele lekkere glutenvrije pizzas!