Auteur Topic: Onbezorgde all in vakantie Kreta  (gelezen 2136 keer)

Chelsey

• Newbie
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Onbezorgde all in vakantie Kreta
« Gepost op: augustus 29, 2018, 12:55:17 »
Omdat wij vinden dat iedereen met Coeliakie zo'n onbezorgde vakantie verdiend dit bericht;
Inmiddels is het ons 11e bezoek aan hotel Imperial Belvedere in Chersonissos, Kreta (waarvan 8x glutenvrij) maar met het jaar wordt er voor (nog) meer glutenvrije producten gezorgd.
Een week voor onze vertrekdatum mail ik het hotel dat wij weer komen met onze glutenvrije dochter en alles wordt tot in de puntjes verzorgd. Een zeer uitgebreid ontbijt, koekjes, cake, pizza, pasta, ijsjes, lunch en diner naar keuze (uiteraard nooit van het buffet), pita gyros. Alles wordt apart bereid. De manager van het restaurant, die dient als contactpersoon tijdens de vakantie is zeer goed op de hoogte van het dieet.
Kortom, een heerlijke plek om zonder zorgen vakantie te vieren!  :duimop:

En wil je een keer een avond iets anders, The White Lion in Chersonissos is ook zeer goed op de hoogte van het dieet.

koekie8

• Gold Member
Re: Onbezorgde all in vakantie Kreta
« Reactie #1 Gepost op: augustus 29, 2018, 14:04:17 »
Wat ontzettend fijn voor jullie!
Volg hoe ik 15-20 weken per jaar op reis in het buitenland aan gluten- en lactosevrij eten probeer te komen op http://glutenvrijreizen.blogspot.nl. Ik post er geen nieuwe berichten meer.

Adreg50

• Gold Member
  • Lachen is gezond
« Reactie #2 Gepost op: augustus 29, 2018, 19:06:30 »
Wat heerlijk. Bedankt voor de tip, wij willen nog weg dit jaar :duimop:
Sinds januari 2004 coeliakie gediagnostiseerd.

lies merceij

• Global Moderator
  • Gold Member
« Reactie #3 Gepost op: augustus 29, 2018, 20:22:49 »
Wat goed  :duimop:
Vrouw van Aad: Aad is glutenvrij en tarwezetmeelvrij en  MGD vrij sinds 2003 en lactosevrij.