Goed bezig!

Fijn dat de antistoffen zo goed omlaag gaan. Als je zo doorgaat, zijn je antistoffen over een tijdje negatief; als de coeliakie niet meer actief is, voel je je hopelijk een stuk beter.
Het werkt meestal zo, dat de medicijnen voor de schildklier bij niet ontdekte coeliakie abnormaal hoog zijn. En als de darmen het weer goed doen, door een glutenvrij dieet, dat je minder medicijnen nodig hebt. Dus ook dat is een goed teken.
O, wat lekker, warme voeten. In mijn nachtkastje liggen lekker warme bedsokken, ik kocht ze ooit eens bij de Action, als ik per ongeluk gluten gegeten heb, haal ik ze tevoorschijn, want ik krijg dan zulke koude voeten dat ik ze hard nodig heb (naast een kruik en een thermodekbed

) ook gaat de verwarming flink omhoog. Het lijkt dan zelfs of de douche kouder staat, maar dat ligt toch echt aan mij, de kou zit van binnen, ik ben niet warm te stoken. Wat apart dat je zelf al de link had gelegd tussen je buik en je koude voeten! Ik zou daar zelf (in het verleden) nooit aan gedacht hebben.
Veel succes met het dieet verder!