Auteur Topic: Tsechie  (gelezen 348 keer)

Nico de Kroon

• Newbie
  • *
Tsechie
« Gepost op: juli 29, 2018, 11:18:20 »
Goedemorgen zijn hier ook mensen die bekent zijn met het glutenvrije in Tsjechië

JoJ_91

• Sr. Member
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tsechie
« Reactie #1 Gepost op: juli 29, 2018, 20:04:12 »
Op 4 december 2012 kreeg ik de diagnose coeliakie (marsh 3c), na lang tobben. In 2003 de diagnose hypothyreoidie, maar de klachten zijn nooit weg gegaan. Heb ook een lactose en soja intolerantie.

Nico de Kroon

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: juli 30, 2018, 09:38:13 »
Dankjewel voor je reactie
Het voornaamste is voor mij dat ik aan brood kan komen en niet zelf hoef te bakken

koekie8

• Gold Member
« Reactie #3 Gepost op: juli 31, 2018, 20:51:19 »
Wat ook helpt, is je niet vaststaren op brood. Je kunt ook lunchen met rijst, aardappelen, rijstwafels etc., als er geen brood voorhanden is.
Als je zeker wilt zijn van brood tijdens je vakantie, kun je Meisterbacker brood van Schär meenemen. Dat is lekker zonder toasten en wekenlang houdbaar.
Volg hoe ik 15-20 weken per jaar op reis in het buitenland aan gluten- en lactosevrij eten probeer te komen op http://glutenvrijreizen.blogspot.nl.
En deze vul ik met lekkere, gezonde en gemakkelijke recepten: http://primarecepten.webklik.nl

Nico de Kroon

• Newbie
  • *
« Reactie #4 Gepost op: augustus 04, 2018, 11:47:25 »
Zo te zien is daar niet heel veel info over
zijn daar ook supermarkten waar je wat kan kopen?? dan hoef ik ook niet zo veel mee te nemen

JoJ_91

• Sr. Member
« Reactie #5 Gepost op: augustus 04, 2018, 14:00:52 »
Volgens mij hadden ze in Tsjechie van die grote Carrefours. Ik kan me niet voorstellen dat er daar geen glutenvrij schap zou zijn. Maar voor de zekerheid wat k&k dingen meenemen als crackers en zo is misschien wel verstandig
Op 4 december 2012 kreeg ik de diagnose coeliakie (marsh 3c), na lang tobben. In 2003 de diagnose hypothyreoidie, maar de klachten zijn nooit weg gegaan. Heb ook een lactose en soja intolerantie.