Auteur Topic: Restore  (gelezen 432 keer)

-Loes-

• Newbie
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Restore
« Gepost op: juli 12, 2018, 12:10:47 »
Ik gebruik sinds drie weken het supplement ‘Restore’. Een Amerikaans supplement dat ook in Nederland verkrijgbaar is (via livehelfi, nee geen spelfout ;)). Het supplement herstelt de ‘thight junctions’ die (oa) beschadigd raken door gluten, waardoor een leaky gut ontstaat (waardoor je op steeds meer producten reageert). Mijn resultaten zijn super! Ik heb meer energie, minder brainfog en ik heb producten gegeten die ik al jaren niet heb gehad, maar die goed gaan!! Zoals noten. Ik kan het bijna niet geloven ☺️ Wie weet hebben jullie hier ook baat bij!

misshilde

• Full Member
  • 0-glutendieet / GAPS
Re: Restore
« Reactie #1 Gepost op: juli 12, 2018, 12:56:05 »
Wauw Loes! Wat fijn zeg dat je er zo'n goede resultaten mee hebt  :duimop: ! Het is wat prijzig, maar als het zo goed werkt heb ik er ook wel oren naar! Want bij mij laat het ook nog veel te wensen over van wat ik kan eten :roll: dus bedankt voor het delen!

Ik ben er even op gaan googelen en via Livehelfi  ;) zag ik staan dat het supplement bestaat uit Lignite extract. Ik vroeg me af wat lignite was. Ik zag via Wiki dat het bruinkool is, wat veelal wordt gebruikt om elektriciteit mee op te wekken  :?. Dat vond ik wel even een gek idee met het idee dat daar een supplement van wordt gemaakt haha. Maar vervolgens heb ik gekeken op de website van Restore zelf en daar zag ik wat interessante video's en verdere uitleg over hoe het werkt en in elkaar steekt.

Ik ben wel benieuwd hoe jij op dit supplement bent gekomen? Gebruik jij gewoon de standaard dosering? Er staat dat extra gevoeligen eerst voorzichtig moeten opbouwen, ik beschouw mijzelf wel als zo'n extra gevoelig persoon..

Nogmaals thanks for sharing!!! :duimop:
Diagnose Coeliakie sinds 2014 (na jarenlang hevige klachten). Nul-glutendieet vanwege extreme gevoeligheid voor (spoortjes) gluten. Op dit moment in de vorm van het GAPS-dieet (darmherstel). Darmherstel verloopt traag ivm zeer vaak (onvoorziene) glutenreacties.

-Loes-

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: juli 12, 2018, 15:41:04 »
Hoi hoi,

Haha, dat klinkt inderdaad raar ;) Wat ik begrijp is het een carbon molecuul, gewonnen uit fosiele aarde. Dit molecuul helpt de communicatiematrix tussen cellen herstellen, waardoor het lichaam in staat gesteld wordt om het zelfherstellend vermogen aan te spreken & ook het microbioom weer te herstellen.

Het is inderdaad duur (voor de meelezers, 75 euro voor twee maanden), maar mij is het het dubbel en dwars waard!

Mocht je het gaan proberen dan ben ik heel benieuwd naar je ervaringen.

Ik beschouw mezelf ook als behoorlijk sensitief. Maar kon na twee weken al wel de volledige dosis gebruiken.

Ik leerde het product trouwens kennen via een forum. Ben toen reviews op iHerb en Amazon gaan lezen. Op basis daarvan besloot ik het te proberen.

misshilde

• Full Member
  • 0-glutendieet / GAPS
« Reactie #3 Gepost op: juli 12, 2018, 16:26:50 »
Oke :) bedankt voor je reactie. Als ik het ga proberen laat ik zeker weten hoe het mij bevalt! :duimop:
Diagnose Coeliakie sinds 2014 (na jarenlang hevige klachten). Nul-glutendieet vanwege extreme gevoeligheid voor (spoortjes) gluten. Op dit moment in de vorm van het GAPS-dieet (darmherstel). Darmherstel verloopt traag ivm zeer vaak (onvoorziene) glutenreacties.