Auteur Topic: Maagtabletten  (gelezen 1586 keer)

Henk88

• Jr. Member
  • **
Maagtabletten
« Gepost op: november 13, 2018, 19:54:57 »
Ik zoek maagtablet zonder tarwediviaten zoals sorbitol enz kan iemand me helpen?

Lieske

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
  • Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Re: Maagtabletten
« Reactie #1 Gepost op: november 14, 2018, 06:18:15 »
Moeder van Marcel(1976) en Mark(1985).Marcel heeft Coeliakie van de huid(Dermatitis Herpetiformis) en heeft een stofwisselings ziekte en mag geen pinda's,noten,gluten,koemelk,eieren, ve-tsin,chocolade,boekweitmeel,soja enz.

tine

• Gold Member
  • Nulglutendieet
« Reactie #2 Gepost op: november 14, 2018, 13:00:19 »
Met maagbeschermers moet je heel voorzichtig zijn, ze gooien je darmflora in de war, en staan aan de basis van tal van ziekten. Gebruik ze alleen als het echt niet anders kan.
Mijn zoon (19) en ik eten allebei glutenvrij. Wij zijn extreem gevoelig voor sporen van gluten (via besmetting, tarwe-derivaten en hulpstoffen). Ik ben wetenschapsredacteur voor het Glutenvrij Magazine van de NCV.

Lieske

• Gold Member
  • Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
« Reactie #3 Gepost op: november 15, 2018, 06:03:14 »
[quote author=tine link=topic=,

Dat klopt Tine,ik ben er behoorlijk ziek van geweest in samenwerking met zware ibuprofen maar ik ben voor meer medicijnen allergisch dus ik dacht dat het aan mij lag.
Moeder van Marcel(1976) en Mark(1985).Marcel heeft Coeliakie van de huid(Dermatitis Herpetiformis) en heeft een stofwisselings ziekte en mag geen pinda's,noten,gluten,koemelk,eieren, ve-tsin,chocolade,boekweitmeel,soja enz.