Auteur Topic: Glutenvrij eten in Lauwersoog  (gelezen 781 keer)

lies72

• Jr. Member
  • **
  • Geslacht: Vrouw
Glutenvrij eten in Lauwersoog
« Gepost op: mei 26, 2018, 15:57:54 »
Een aantal jaar geleden waren wij (via Livaad-Horecaad) terecht gekomen bij restaurant Het Pierenend in Lauwersoog. Prima glutenvrij gegeten toen.
Dit jaar waren wij in hetzelfde plaatsje en wilden weer naar hetzelfde restaurant. Op hun website las ik echter dat ze voorgoed gesloten zijn. Zover het slechte nieuws ;-)

In hun plaats in er nu Paviljoen De Voormalige Noorman gekomen en ook hier heb ik heerlijk glutenvrij gegeten. Er werd aangegeven dat de patat niet gegeten kon worden omdat er in dezelfde frituur ook wel bitterballen bereid worden. Maar ik kreeg wel glutenvrije broodjes bij mijn (heerlijke) mosselen en rijst. Alles kon ook aangepast worden werd er vermeld.

Kortom..ook dit is weer een prima adres om glutenvrij te eten en dit alles met een mooi uitzicht over de Waddenzee  :duimop:

https://www.lauwersoog.nl/nl/eten-partijen/de-voormalige-noorman

Het Pierenend moet dus wel uit Livaad verwijderd worden maar ik weet niet hoe dat werkt ;-)
Geen officiŽle diagnose. Gluten- en lactosevrij sinds juni 2011. Ook de meeste E-nummers vermijd ik, zeker E621.
Verder heb ik ook diabetes en fibromyalgie.

lies merceij

• Global Moderator
  • Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
  • het livaad is onmisbaar
Re: Glutenvrij eten in Lauwersoog
« Reactie #1 Gepost op: mei 26, 2018, 21:42:07 »
Je gaat gewoon naar Livaad Horecaad en tikt dan bij nr 5 in dat hij niet meer bestaat.

Klik hier als u een slechte ervaring hebt gehad met een eetgelegenheid die in de Horecaad lijst staat.
(Of deze bestaat niet meer)

Vrouw van Aad: Aad is glutenvrij en tarwezetmeelvrij en  MGD vrij sinds 2003 en lactosevrij.