klachten heb ik genoeg, maar mijn lijf reageert zo raar soms. ben zo bang dat er straks onterecht nog geen diagnose komt.
ik heb ook heel veel andere allergie klachten terwijl er behalve de vrij extreme huisstofmijt allergie niks uit testen komt. kreeg imunotherapie voor drie jaar, zonder resultaat, ik dacht dat de drie dagen ziek na elke prik erbij hoorden, blijkbaar had dat alleen de eerste maanden gemoeten, wat er precies aan de hand was snap ik nog niet, maar mijn antistoffen waren ongewoon, dus moet door naar een universitair ziekenhuis, omdat de longarts dit niet kende.
fijn om daar eindelijk een keer bevestiging te krijgen dat ik ongewoon reageer. maar het maakt me wel onzeker voor de mdl arts.
waarschijnlijk kan ik niet meer doen dan afwachten.
aan de ene kant denk ik doe me alsjeblieft een spoedverwijzing nu, want nog meer afvallen is echt niet goed. aan de andere kant denk ik, maar verspeel ik dan niet mijn kans op een goede diagnose
tot nu toe heb ik al mijn andere diagnoses zelf uit moeten vogelen en werd er pas na jaren vechten en verkeerde behandeling dan toch geluisterd met dan vaak de conclusie jammer als de diagnose eerder gesteld was hadden we misschien schade kunnen voorkomen... dus mijn vertrouwen is artsen is niet zo groot meer