Auteur Topic: Komende zaterdag 14 april glutenvrije markt in Vianen  (gelezen 207 keer)

tine

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
  • Nulglutendieet
Komende zaterdag 14 april glutenvrije markt in Vianen
« Gepost op: april 12, 2018, 15:44:24 »
Voorraadje glutenvrije producten inslaan? Nieuwe glutenvrije producten proeven? Dat kan komende zaterdag tussen 10.00 en 14.00 uur bij de glutenvrije markt van de NCV in Hotel van der Valk in Vianen.

Tussen 11.00 en 14.00 uur zijn er lezingen van verschillende medische experts en diŽtisten.

Bij het inloopspreekuur van een psycholoog, een pedagoog en een diŽtist kun je vragen stellen.

Ervaren bakinstructrices demonstreren hoe je pizza, brood en quiche bakt zonder gluten; je kunt bij hen met al je vragen over glutenvrij bakken terecht.

Kinderen kunnen kinderarts Joachim Schweizer (LUMC) alles vragen over coeliakie.

Zie voor het volledige programma www.glutenvrij.nl
Mijn zoon (18) en ik eten allebei glutenvrij. Wij zijn extreem gevoelig voor sporen van gluten (via besmetting, tarwe-derivaten en hulpstoffen). Ik ben wetenschapsredacteur voor het Glutenvrij Magazine van de NCV.

soezepoes

• "Soes"-chef
  • Administrator
  • Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
  • Don't worry, be happy !
    • Coeliakieforum
Re: Komende zaterdag 14 april glutenvrije markt in Vianen
« Reactie #1 Gepost op: april 12, 2018, 23:07:02 »
Let wel, dit is alleen voor NCV leden.
Mijn lief T. heeft al 33 jaar coeliakie.

Ik voeg zelf nooit zout toe aan het eten en vermeld het daarom ook nooit in recepten. Houd daar dus rekening mee en voeg het naar eigen smaak toe.

Kijk voor mijn recepten ook op http://kookdewereldrond.blogspot.nl