Auteur Topic: Extra bagage klm vlucht  (gelezen 1874 keer)

Essieaya

• Newbie
  • *
Extra bagage klm vlucht
« Gepost op: maart 26, 2018, 13:32:15 »
Ik heb dus extra bagage bijgeboekt voor mn brood en crackers.
Ik had alleen handbagage en daar paste het niet meer in.
Nu mag ik een koffer van 23 kilo meenemen maar mag ik daar ook nog andere spullen in doen of mag je echt alleen glutenvrijglutebvrijee voeding erin doen?

Vroeg me dat af..En controleren ze je koffer?
Dit is voor mij de eerste keer.

Groetjes

koekie8

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra bagage klm vlucht
« Reactie #1 Gepost op: maart 27, 2018, 14:56:03 »
Officieel is de koffer alleen voor medische bagage. Het zou kunnen, dat ze er op controleren. Dat doen ze niet altijd.
Volg hoe ik 15-20 weken per jaar op reis in het buitenland aan gluten- en lactosevrij eten probeer te komen op http://glutenvrijreizen.blogspot.nl. Ik post er geen nieuwe berichten meer.

Renate48

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra bagage klm vlucht
« Reactie #2 Gepost op: mei 09, 2018, 09:44:56 »
Wij hadden voor onze reis naar Boekarest geen extra bagage aangevraagd. Wij hebben 1 grote koffer bij ons, 1 trolley als handbagage en ik heb nog een handtas. Dieetvoeding heb ik in beide verdeeld, en nog wat in mijn handtas gestopt voor tijdens de vlucht.
Voor een eerdere vakantie naar de Dominicaanse Republiek (niet met KLM) had ik wel extra bagage aangevraagd en gekregen met een dieetverklaring van de MDL. Moest toen een lijst aanleveren met de producten en het gewicht in kilo's. Geen problemen gehad, ook niet met de oude kaas voor onze schoonzoon. :) 
Man heeft in
juli'08: lage HB-waarde tijdens test Sanquin
december"08: diagnose Marsh IIIB
geen klachten alleen bloedarmoede en osteoporose