Auteur Topic: werk  (gelezen 2177 keer)

ingrid fokkens

• Jr. Member
  • **
  • Geslacht: Vrouw
  • klachten 2009 glutenvrij 2013 nu 0 gluten
werk
« Gepost op: maart 21, 2018, 12:01:06 »
waar ik benieuwd naar ben is of er mensen zijn met coeliakie en of glutenovergevoeligheid die hierdoor beperkt worden in hun mogelijkheid om geheel of deels te werken ?hoe groot is die impact hierop.zelf werk ik part-time en dit kan ik aan op t moment. in periodes na flinke glutenfouten kost me dit zelfs veel moeite.vanwege de vele klachten die ik dan heb .

Ametist

• Newbie
  • *
Re: werk
« Reactie #1 Gepost op: maart 22, 2018, 07:06:24 »
Ik zelf werk fulltime maar moet eerlijk toegeven dat ik het niet aankan maar wegens financiŽle reden niet anders kan.  :s

De eerste periode nadat ik gestopt was met gluten was ongelooflijk, ik voelde met terug kiplekker. Nu weer constant zwaar vermoeid, zwaar hoofd, maagpijn, migraine, spierpijn, noem maar op....

ingrid fokkens

• Jr. Member
  • **
  • Geslacht: Vrouw
  • klachten 2009 glutenvrij 2013 nu 0 gluten
Re: werk
« Reactie #2 Gepost op: maart 22, 2018, 14:04:15 »
ja t schijnt dat je na verloop van tijd extra gevoelig reageert ik zelf had een hele waslijst met symptomen na de start ging t beter en nu na 5 jaar heb ik nog wel periodes dat de klachten vergelijkbaar zijn met in de beginperiode alleen ben ik toen 25 kilo afgevallen hier is overigens nog maar 7.5 kilo van bij. je denkt dan hoe kan dat nu ik let zo goed op maar stiekem sluipen er dan nog dingetjes doorheen waar je dan extra gevoelig op reageert. vooral de neurologische klachten komen bij mij steeds terug pfffff.zijn er nog meer mensen met ervaringen i.v.m werken?