Auteur Topic: Glutenvrije week bij Lidl  (gelezen 6083 keer)

koekie8

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
Glutenvrije week bij Lidl
« Gepost op: januari 30, 2018, 16:50:25 »
Ja hoor, er komt weer een glutenvrije week bij de Lidl in Nederland! Deze keer ook met verschillende soorten brood. Deze informatie heb ik van Facebook. Het zou volgens het bijschrift vanaf 8 februari in de winkels liggen. Een foto van de folder plaatsen lukt nu even niet wegens problemen met mijn telefoon.
Volg hoe ik 15-20 weken per jaar op reis in het buitenland aan gluten- en lactosevrij eten probeer te komen op http://glutenvrijreizen.blogspot.nl. Ik post er geen nieuwe berichten meer.

koekie8

• Gold Member
Re: Glutenvrije week bij Lidl
« Reactie #1 Gepost op: januari 30, 2018, 18:43:07 »
Bijgaande foto komt dus van Facebook:
Volg hoe ik 15-20 weken per jaar op reis in het buitenland aan gluten- en lactosevrij eten probeer te komen op http://glutenvrijreizen.blogspot.nl. Ik post er geen nieuwe berichten meer.

lilly

• Sr. Member
« Reactie #2 Gepost op: januari 30, 2018, 18:49:26 »
Bedankt voor de tip. Ik ben benieuwd naar het brood!

Lieske

• Gold Member
  • Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
« Reactie #3 Gepost op: januari 31, 2018, 06:14:20 »
Bijgaande foto komt dus van Facebook:

oeps,foutje gemaakt en dus verwijderd  :D

Moeder van Marcel(1976) en Mark(1985).Marcel heeft Coeliakie van de huid(Dermatitis Herpetiformis) en heeft een stofwisselings ziekte en mag geen pinda's,noten,gluten,koemelk,eieren, ve-tsin,chocolade,boekweitmeel,soja enz.

koekie8

• Gold Member
« Reactie #4 Gepost op: februari 01, 2018, 12:25:13 »
Op deze website staan fotos van het volledige glutenvrije en lactosevrije aanbod van volgende week: http://maakhetglutenvrij.nl/scoor-vanaf-8-februari-glutenvrij-lidl/

JoJ_91

• Sr. Member
« Reactie #5 Gepost op: februari 01, 2018, 14:56:54 »
Leuke aanbiedingen weer! Zag dat ze die madeira cake ook weer hebben, erg lekker haha. Geniet er allemaal maar weer van!
Op 4 december 2012 kreeg ik de diagnose coeliakie (marsh 3c), na lang tobben. In 2003 de diagnose hypothyreoidie, maar de klachten zijn nooit weg gegaan. Heb ook een lactose en soja intolerantie.

Lieske

• Gold Member
« Reactie #6 Gepost op: februari 02, 2018, 06:22:26 »
Op deze website staan fotos van het volledige glutenvrije en lactosevrije aanbod van volgende week: http://maakhetglutenvrij.nl/scoor-vanaf-8-februari-glutenvrij-lidl/

:duimop:
Moeder van Marcel(1976) en Mark(1985).Marcel heeft Coeliakie van de huid(Dermatitis Herpetiformis) en heeft een stofwisselings ziekte en mag geen pinda's,noten,gluten,koemelk,eieren, ve-tsin,chocolade,boekweitmeel,soja enz.

MathFox

• Sr. Member
  • WisVos
« Reactie #7 Gepost op: februari 03, 2018, 23:13:11 »
Als jullie toch bij de Lidl langs gaan: veel smaken van de borrelnootjes van Alesto zijn van ingrediŽnten zonder gluten gemaakt.
Als ik sliertjes in de soep wil gooi ik er taugť in!

Tarwe-allergie, geen coeliakie.
Let hier op bij recensies en recepten.

koekie8

• Gold Member
« Reactie #8 Gepost op: februari 03, 2018, 23:53:18 »
Als jullie toch bij de Lidl langs gaan: veel smaken van de borrelnootjes van Alesto zijn van ingrediŽnten zonder gluten gemaakt.
En hun fruithagel is glutenvrij (al vind ik die van AH huismerk persoonlijk lekkerder) en ze verkopen rijstwafels met een laagje chocolade of yoghurt voor een leuke prijs.

Lieske

• Gold Member
« Reactie #9 Gepost op: februari 04, 2018, 06:39:22 »

:duimop:

gerda1955

• Sr. Member
  • Een top forum !
« Reactie #10 Gepost op: februari 08, 2018, 19:46:49 »
Hoi
Ben van middag bij lidl geweest en er was bijna niets meer Alleen paar pakken Broodmix
Heb de Cornflakes  pizza Salami Pasta fussili
 Fish Fingers Kip nuggets cake meer was er niet meer
grtj gerda
:paard: :kat:
ik heb coeliakie 3a sinds augustus 2005
ik gebruik soya in plaats van melk

Lieske

• Gold Member
« Reactie #11 Gepost op: februari 09, 2018, 06:19:55 »
Hoi
Ben van middag bij lidl geweest en er was bijna niets meer Alleen paar pakken Broodmix
Heb de Cornflakes  pizza Salami Pasta fussili
 Fish Fingers Kip nuggets cake meer was er niet meer
grtj gerda

Ik was er al om 9 uur en toen was het brood bijna op maar de andere artikelen waren er nog volop.

lilly

• Sr. Member
« Reactie #12 Gepost op: februari 09, 2018, 12:26:51 »
Van het brood waren er maar 4 per soort binnengekomen en in no time uitverkocht. Vandaag opnieuw binnengekomen, maar ook maar 4 broden per soort.
Zojuist een meergranenbol (uit de oven) gegeten. Ik vond hem lekker! Van mij mag dit in het standaard assortiment! 

De tagliatelle was niet geleverd. Onbekend of die nog komt.

De rest van de gv artikelen was hier nog ruim voorradig, behalve de pizza's. Die waren bijna op.

12cook

• Gold Member
« Reactie #13 Gepost op: februari 09, 2018, 14:19:04 »
Ik was er om 8.06am. Erg vroeg, maar alles was er. Idd weinig brood. Smaak is wel goed, al is t gewone brood wel al wat uigedroogd en er zaten gister al scheuren in.
De bolletjes waren niet lactosevrij, das wel even jammer.

Zou idd niet verkeerd zijn als t in t standaard assortiment kwam.

gerda1955

• Sr. Member
  • Een top forum !
« Reactie #14 Gepost op: februari 09, 2018, 16:38:48 »
Om  dat ze af gelopen dinsdag al begonnen waren met verkopen was er nu bijna niets meer
Ze hadden een grote voor raad daar om waren ze eerder gestart
Verkoper vertelde dit
 Dit is niet eerlijk er waren meer mensen die er waren
en die ook weinig hadden
grtj Gerda
:paard: :kat:
ik heb coeliakie 3a sinds augustus 2005
ik gebruik soya in plaats van melk