Auteur Topic: Enquête onderzoek gluten, aub invullen!  (gelezen 270 keer)

irdejo

• Newbie
  • *
Enquête onderzoek gluten, aub invullen!
« Gepost op: januari 11, 2018, 23:42:14 »
https://www.survio.com/survey/d/A5E9G9A2E3D6X7T8O

Hoi! Hierboven de link voor een enquête over gluten. Het is voor een onderzoek voor een profielwerkstuk. Wij doen onderzoek naar gluten en de effecten daarvan op mensen zonder coeliakie in vergelijking tot mensen met coeliakie. Het zou enorm helpen als je dit zou kunnen invullen.

Iedereen kan (anoniem) de enquête invullen en stuur vooral door :). We willen graag dat iedereen het invult maar zijn met name op zoek naar mensen die een glutenrvij dieet volgen/volgden. Alvast heel erg bedankt!

https://www.survio.com/survey/d/A5E9G9A2E3D6X7T8O

Baloo

• Newbie
  • *
Re: Enquête onderzoek gluten, aub invullen!
« Reactie #1 Gepost op: januari 12, 2018, 00:44:21 »
Nou ja zeg.... leer eerst maar eens een beleefd bericht schrijven waarin je mensen uitlegt wat je wilt bereiken, en waarom je vriendelijk en beleefd hun medewerking vraagt. "Aub invullen!". Het moet niet gekker worden.

12cook

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: januari 12, 2018, 23:47:38 »
Helemaal mee eens Balou.

Soms heb ik t idee dat iedereen denkt dat t leuk is om steeds enquetes in te vullen... over iets wat helemaal niet zo leuk is... en waar we zelf helemaal niks aan hebben... niet eens een terugkoppeling qua resultaten en conclusies.
Nog los daarvan zijn de laatste 10 enquetes die ik hier heb zien verschijnen om te janken. Qua correct Nederlands, qua realistische vragen en antwoorden en qua doel vd enquete. Dat motiveert mij totaal niet om t opnieuw te proberen.

@Irdejo, als jij geen moeite doet d.w.z. jezelf niet voorstelt, niet aangeeft wat voor opleiding je doet, wat t doel van je profielwerkstuk is, etc
Waarom zouden wij dan wel moeite doen om je enquete in te vullen?

En wellicht ben je nog heel jong, maar dit soort dwingeland titels raad ik je af voor een doelgroep die grotendeels tussen de 20 en 70 ligt! Ik ben je schoolvriendinnetje niet en wens dan ook niet als zodanig aangesproken worden.

JoJ_91

• Sr. Member
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: januari 13, 2018, 00:05:19 »
Plus dat dit dezelfde enquête is die in minstens 8 andere topics gedropt is! Ik vond het al niet netjes om een topic te kapen van andere meiden die met een werkstuk bezig waren, maar tig keer dezelfde enquête is overdreven.

Daarnaast ben ik meestal best wel bereid om een enquête in te vullen, heb ik zelf helaas ook ooit moeten doen voor school en ik weet dat mijn leerlingen altijd moeite hebben om respondenten te vinden als ze zoiets voor een bepaald vak moeten doen. Dus eigenlijk help ik altijd. Maar dan word het fatsoenlijk gevraagd! Dus ik ben het helemaal met Baloo eens!
Op 4 december 2012 kreeg ik de diagnose coeliakie (marsh 3c), na lang tobben. In 2003 de diagnose hypothyreoidie, maar de klachten zijn nooit weg gegaan. Heb ook een lactose en soja intolerantie.