Auteur Topic: Adresjes GV lunchen Rotterdam centrum  (gelezen 1153 keer)

Smurf

• Jr. Member
  • **
Adresjes GV lunchen Rotterdam centrum
« Gepost op: januari 07, 2018, 15:06:39 »
Binnenkort gaan wij naar Rotterdam.

Wie heeft er voor ons adresjes waar wij glutenvrij kunnen lunchen?
We gaan richting centrum, omgeving van de Bijenkorf.
 Dus alle adresjes in die omgeving zijn welkom!
November 2015: Diagnose coeliakie

Aithra

• Jr. Member
  • **
Re: Adresjes GV lunchen Rotterdam centrum
« Reactie #1 Gepost op: januari 07, 2018, 17:49:42 »
Vlakbij de Bijenkorf zit brasserie Staal, die hebben ook glutenvrije alternatieven. Zelf nooit daar gegeten, maar van anderen wel goede verhalen over gehoord. Verder heb je Baker&Moore, dat is iets verder weg (ik denk 10 min lopen), maar naar mijn mening wel echt de moeite waard! Het brood is super lekker, het beleg idem dito en het personeel heeft verstand van coeliakie.

Veel plezier alvast in ieder geval :D

JosjeC

• Gold Member
« Reactie #2 Gepost op: januari 09, 2018, 18:42:53 »
In de Markthal zit een Jamie Oliver Italiaans restaurant daar kun je alle pasta's ook glutenvrij krijgen (die serveren ze ook tijdens lunchtijd) . Afhankelijk van het moment dat je gaat kan het wel nodig zijn om te reserveren

JoJ_91

• Sr. Member
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: januari 09, 2018, 18:58:05 »
Ja Jamie's Italian is echt een aanrader! Ze hebben een tablet en kunnen per gerecht alle allergenen zien die er in zitten. En ze hebben lekkere glutenvrije pasta

Ik ben ook fan van Baker&Moore, daar hebben ze echt heerlijk brood. Is niet ver lopen van af de Bijenkorf. Ze hebben daar ook glutenvrij gebak van Sue volgens mij.

Ik heb wel bij Brasserie Staal gegeten. Weet niet welk brood ze daar nu hebben. Ze hadden het brood van Genius toen ik er was, en ik heb er toen echt lekker en goed gegeten.

De Pasta Kantine in de Pannenkoekstraat is ook leuk. Ze hebben er heerlijke pasta's.
Op 4 december 2012 kreeg ik de diagnose coeliakie (marsh 3c), na lang tobben. In 2003 de diagnose hypothyreoidie, maar de klachten zijn nooit weg gegaan. Heb ook een lactose en soja intolerantie.

Merel-3

• Newbie
  • *
« Reactie #4 Gepost op: januari 24, 2018, 12:05:17 »
Misschien handig om even de website van VA Foods te raadplegen?
https://www.vafoods.eu/verkooppunten/ en als je dan Rotterdam intypt, zie je waar hun Glutenvrije snacks te verkrijgen zijn.
Volgens mij zit er sowieso een in Rotterdam  ;)