Auteur Topic: Eerder een darmonderzoek  (gelezen 397 keer)

DSSF

• Newbie
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Eerder een darmonderzoek
« Gepost op: oktober 26, 2017, 23:53:44 »
Hallo allemaal, een tijdje geleden had ik al geplaatst mijn calportectine in ontlasting 352 was.. en ik al jaren zoveel klachten had.

Toen mdl arts geweest darm onderzoeken zou 31 oktober zijn.

Tot ik 14 oktober zo'n hevige aanval kreeg en na husartse post ging/moest.
Toen kreeg ik in overleg met mdl arts 6x daags morfine

Tot die tijd lag ik nog steeds op bed.. veel pijn en moe ondanks morfine. Vanmiddag dacht ik dit kan zo niet meer...

Mdl arts gebeld... En ipv aanstaande dinsdag middag, mag iik nu morgen.

Nu heb ik natuurlijk allemaal vragen in mijn hoofd en vraag me af kan het ook zijn dat ze niks vinden ondanks hoge calportectine enz..pff word gek van onzekerheid hahha

tine

• Gold Member
  • Nulglutendieet
Re: Eerder een darmonderzoek
« Reactie #1 Gepost op: oktober 27, 2017, 11:22:51 »
Ja, had je maar een glazen bol om in de toekomst te kijken! Gelukkig ben je snel aan de beurt, dat is fijn! Laat je nog weten hoe het is gegaan? We zullen voor je duimen morgen!
Mijn zoon (17) en ik eten allebei glutenvrij. Wij zijn extreem gevoelig voor sporen van gluten (via besmetting, tarwe-derivaten en hulpstoffen). Ik ben wetenschapsredacteur voor het Glutenvrij Magazine van de NCV.

12cook

• Gold Member
« Reactie #2 Gepost op: oktober 27, 2017, 12:19:42 »
He wat naar!

Ik hoop dat t onderzoek goed is gegaan en dat t duidelijkheid voor je op gaat leveren.
Van 6 x morfine per dag wordt t leven ook niet leuker  :(

Ik duim voor je!

koekie8

• Gold Member
« Reactie #3 Gepost op: oktober 28, 2017, 19:42:28 »
Ik hoop dat je snel de uitslag van het onderzoek krijgt!
Volg hoe ik 15-20 weken per jaar op reis in het buitenland aan gluten- en lactosevrij eten probeer te komen op http://glutenvrijreizen.blogspot.nl.
En deze vul ik met lekkere, gezonde en gemakkelijke recepten: http://primarecepten.webklik.nl