Auteur Topic: Huisgenoten gezocht Nijmegen  (gelezen 3145 keer)

Miriam

• Newbie
  • *
Huisgenoten gezocht Nijmegen
« Gepost op: september 15, 2017, 12:52:06 »
Hoi allemaal,

Een paar weken geleden heb ik de diagnose coeliakie gekregen. Ik ben student en woon op kamers in Nijmegen. Ik kwam er al snel achter dat 16 huisgenoten, 1 keuken en coeliakie geen goede combinatie is. Ik moet dus gaan verhuizen, maar ik wil nog wel graag huisgenoten hebben. Het lijkt me daarom een leuk idee om een appartement te huren samen met andere mensen die coeliakie hebben. Zijn er mensen die ge´nteresseerd zijn?

Groetjes,
Miriam

koekie8

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huisgenoten gezocht Nijmegen
« Reactie #1 Gepost op: september 20, 2017, 10:35:57 »
Wat lastig, Miriam! Ik hoop dat je leuke glutenvrije huisgenoten zult vinden.
Heb je ook een oproepje geplaatst via Coeliactive (http://www.coeliactive.nl/)? Via hen bereik je waarschijnlijk meer leeftijdsgenoten.
Volg hoe ik 15-20 weken per jaar op reis in het buitenland aan gluten- en lactosevrij eten probeer te komen op http://glutenvrijreizen.blogspot.nl. Ik post er geen nieuwe berichten meer.

Lieske

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
  • Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Re: Huisgenoten gezocht Nijmegen
« Reactie #2 Gepost op: september 22, 2017, 06:32:11 »
Hoi allemaal,

Een paar weken geleden heb ik de diagnose coeliakie gekregen. Ik ben student en woon op kamers in Nijmegen. Ik kwam er al snel achter dat 16 huisgenoten, 1 keuken en coeliakie geen goede combinatie is. Ik moet dus gaan verhuizen, maar ik wil nog wel graag huisgenoten hebben. Het lijkt me daarom een leuk idee om een appartement te huren samen met andere mensen die coeliakie hebben. Zijn er mensen die ge´nteresseerd zijn?

Groetjes,
Miriam

Dit bericht kun je ook plaatsen op het coeliakie forum van Facebook.
Moeder van Marcel(1976) en Mark(1985).Marcel heeft Coeliakie van de huid(Dermatitis Herpetiformis) en heeft een stofwisselings ziekte en mag geen pinda's,noten,gluten,koemelk,eieren, ve-tsin,chocolade,boekweitmeel,soja enz.