Auteur Topic: Sociale belemmeringen?  (gelezen 960 keer)

larageorgia

• Newbie
  • *
Sociale belemmeringen?
« Gepost op: augustus 27, 2017, 12:05:03 »
Heey iedereen, :duimop:

wij zijn Lisa, Maxime en Lara en wij zijn 17 jaar oud. Twee van ons hebben coeliakie.
Doordat we hier in het dagelijkse leven veel mee bezig zijn leek het ons leuk ons PWS (profielwerkstuk) hierover te doen.
Ons doel is met ons PWS te onderzoeken wat de meest voorkomende sociale en persoonlijke belemmeringen zijn die komen kijken bij het hebben van coeliakie. Wij willen iedereen met coeliakie helpen door onderzoek te doen naar oplossingen voor deze belemmeringen. We hebben jou hulp hierbij hard nodig! We zouden het heel fijn vinden als jij 5 minuten hebt om onze enquête in te vullen, zodat wij een beeld krijgen van de sociale en persoonlijke belemmeringen en hiermee ons onderzoek kunnen voortzetten. Dit is de link naar onze enquête:
https://www.survio.com/survey/d/A1H0G4R7S7S3M6R1T

Alvast heel erg bedankt! :x

larageorgia

• Newbie
  • *
Re: Sociale belemmeringen?
« Reactie #1 Gepost op: augustus 27, 2017, 15:14:40 »
We zouden het heel fijn vinden als je een reactie plaatst als je de enquete hebt ingevuld! :ja:

MirjamH

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
    • Ik ben glutenvrij
« Reactie #2 Gepost op: augustus 29, 2017, 07:40:59 »
De link klopt helaas niet. Ik kan h'm niet openen.
Coeliakie geconstateerd mrt. 2007, na 3 maanden zeer ernstige klachten en 14 jaar hele lichte klachten. Dochter Eva (geboren mei 2008) doet mee aan Prevent CD onderzoek. Wel HLA-DQ8, geen coeliakie. Dochter Mirthe (geboren jan. 2011) coeliakie geconstateerd oktober 2012. http://ikbenglutenvrij.nl

larageorgia

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: augustus 29, 2017, 07:55:43 »
Oh dat is vervelend! Bij ons doet de link het wel, dus misschien ligt het aan het apparaat waarop u zit? Misschien lukt een computer wel!

MirjamH

• Gold Member
    • Ik ben glutenvrij
« Reactie #4 Gepost op: augustus 29, 2017, 10:00:35 »
Ik zit achter een computer. Weliswaar met een verouderde internet-browser, maar toch...
Coeliakie geconstateerd mrt. 2007, na 3 maanden zeer ernstige klachten en 14 jaar hele lichte klachten. Dochter Eva (geboren mei 2008) doet mee aan Prevent CD onderzoek. Wel HLA-DQ8, geen coeliakie. Dochter Mirthe (geboren jan. 2011) coeliakie geconstateerd oktober 2012. http://ikbenglutenvrij.nl

zrmadeleine

• Newbie
  • *
« Reactie #5 Gepost op: augustus 29, 2017, 13:27:50 »
Gelukt, en ik zit achter een computer, bij mij werkt de link. Succes met het werkstuk.

larageorgia

• Newbie
  • *
« Reactie #6 Gepost op: augustus 29, 2017, 18:29:55 »
Dankjewel!

JoJ_91

• Sr. Member
« Reactie #7 Gepost op: augustus 29, 2017, 21:07:52 »
Gelukt en ingevuld! Benieuwd naar de resultaten.

Ik weet dat Elize Vis (blog: storiesofacoeliac) hier onderzoek naar heeft gedaan voor het afstudeerscriptie. Misschien kun je met haar hier ook contact over opnemen?
Op 4 december 2012 kreeg ik de diagnose coeliakie (marsh 3c), na lang tobben. In 2003 de diagnose hypothyreoidie, maar de klachten zijn nooit weg gegaan. Heb ook een lactose en soja intolerantie.

orionne

• Gold Member
« Reactie #8 Gepost op: augustus 30, 2017, 11:03:32 »
heb de enquête ook ingevuld. Succes :duimop:
Orionne, sinds september 2002  glutenvrij, na 5 jaar dikke darmproblemen, diverticulitis. Geen officiele diagnose, wel dit jaar (2013) een genentest laten doen (pos. voor HLA DQ8 en 2.5)

larageorgia

• Newbie
  • *
« Reactie #9 Gepost op: augustus 30, 2017, 11:38:12 »
Dankjewel!