Auteur Topic: Abert Heijn glutenvrije producten lijn - klachten..  (gelezen 3157 keer)

Catherine

• Newbie
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Abert Heijn glutenvrije producten lijn - klachten..
« Gepost op: augustus 17, 2017, 21:32:32 »
Een tijdje geleden de stroopwafels en de oreo koekjes geprobeerd van AH. Bij de oreo koekjes geen veranderingen in lichamelijk functioneren.
Na het eten van 1 pakje stroopwafels kreeg ik toen klachten zoals vermoeidheid, vieze ontlasting, opgezette buik en buikpijn. Toen niet direct gedacht aan de wafels.
Echter nu nogmaals geprobeerd en wederom dezelfde klachten nu. Pakje bijna op in 4 dagen.

Is dit bekend of herkenbaar bij anderen?

Idem klachten gehad bij de relatief nieuwe kaaskoekjes van Albert Heijn merk. Toen contact gezocht met AH maar volgens manager kon het daar niet aan liggen omdat alle producten onder 20ppm liggen. Klopt dit allemaal echt? Of vindt er al snel glutenstapeling plaats?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Sinds 4 mei 2015 diagnose coeliakie (via VUMC)

lies merceij

• Global Moderator
  • Gold Member
Re: Abert Heijn glutenvrije producten lijn - klachten..
« Reactie #1 Gepost op: augustus 17, 2017, 22:18:09 »
Deze stroopwafels worden hier ook wel eens gegeten en dat geeft geen klachten misschien toch stapeling van gluten ik vind een pakje in 4 dagen opeten ook wel wat veel hoor (maar ja dat is mijn mening) ;)

Vrouw van Aad: Aad is glutenvrij en tarwezetmeelvrij en  MGD vrij sinds 2003 en lactosevrij.

koekie8

• Gold Member
« Reactie #2 Gepost op: augustus 18, 2017, 15:20:12 »
Ik eet de stroopwafels zonder problemen.

Enkele producten bevatten glutenvrij tarwezetmeel. Misschien dat je daar niet tegen kan? Het zit echter niet in de stroopwafels.
Volg hoe ik 15-20 weken per jaar op reis in het buitenland aan gluten- en lactosevrij eten probeer te komen op http://glutenvrijreizen.blogspot.nl. Ik post er geen nieuwe berichten meer.

edcoo

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: augustus 20, 2017, 08:46:25 »
Hier ook geen problemen met de stroopwafels