Auteur Topic: GLUTEN en soja in ongebrande walnoten AH - veiligheidswaarschuwing !  (gelezen 3102 keer)

ine

• Gold Member
GLUTEN en soja in ongebrande walnoten AH - veiligheidswaarschuwing !
« Gepost op: augustus 16, 2017, 18:25:18 »
Belangrijke veiligheidswaarschuwing AH ongebrande walnoten

Albert Heijn heeft besloten het product ĎAH ongebrande walnoten' (ten minste houdbaar tot: januari 2018) uit de winkels terug te halen.

In de zakjes 'AH ongebrande walnoten' van 200 gram zijn per ongeluk gecoate pompoenpitten terechtgekomen.
De coating van de pompoenpitten bevat onder andere gluten en soja.

Het product is hierdoor niet geschikt voor mensen met een gluten- en/of soja-allergie.

Bron: NVWA

https://www.nvwa.nl/binaries/nvwa/documenten/waarschuwingen/2017/08/16/belangrijke-veiligheidswaarschuwing-ah-ongebrande-walnoten-albert-heijn/Belangrijke+veiligheidswaarschuwing+AH+ongebrande+walnoten%2C+Albert+Heijn.pdf

JosjeC

• Gold Member
Re: GLUTEN en soja in ongebrande walnoten AH - veiligheidswaarschuwing !
« Reactie #1 Gepost op: augustus 16, 2017, 19:50:24 »
Ja, dat vergeet ik hier nou nog te posten, had het op de site van AH zien staan. Ik eet die altijd trouwens, en ik had net een nieuw zakje open en er een paar uit gegeten. Heb niets verdachts gezien, maar ga het toch maar terug brengen.

lies merceij

• Global Moderator
  • Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
Re: GLUTEN en soja in ongebrande walnoten AH - veiligheidswaarschuwing !
« Reactie #2 Gepost op: augustus 16, 2017, 20:43:26 »
Had dit al gemeld Ine bij Glutenvrij kopen, koken/bakken en eten dus ik zet deze op slot  ;)

Vrouw van Aad: Aad is glutenvrij en tarwezetmeelvrij en  MGD vrij sinds 2003 en lactosevrij.