Auteur Topic: orthomoleculair arts  (gelezen 3393 keer)

Talleke1981

• Newbie
  • *
orthomoleculair arts
« Gepost op: augustus 10, 2017, 08:44:53 »
Hallo allemaal,

In mijn zoektocht naar wat er aan de hand is met mij, ben ik gisteren bij een orthomoleculair arts terecht gekomen.

Ik heb voor haar een vragenlijst in moeten vullen en aan de hand daar van hebben we een traject opgesteld.

Uit mijn antwoorden blijkt dat mijn probleem al in mijn maag beginnen. En daaruit geven mijn darmen ook problemen, waardoor ik diarree blijf houden. Ik heb voor een paar weken terug al eens een topic gemaakt of het misschien lactose intolerantie zou kunnen zijn, maar dat is het niet.

Omdat ik morgen op vakantie ga en daar best tegenop zie, heb ik van haar similase en probactiol duo mee gekregen. Net de eerste 2 pilletjes genomen. Naast de lichamelijke klachten uiteraard ook geestelijke klachten, veel negatief denken over van alles en nog wat waardoor je je zelf dus bang maakt, ik voel me den hele tijd heel erg zenuwachtig en nerveus en word daar weer banger van.

Ik slik nu deze as week similase en probactiol en 22 aug gaan we een groot onderzoek doen naar de maag en darmen en vanaf dat moment moet ik 2 weken lang goede koolhydraten eiwitten en vetten gaan eten, wat neer gaat komen op geen graan en peulvruchten. Ook moest ik via google maar eens gaan kijken naar het paleo dieet.

Is iemand van jullie bekend met deze medicijnen en of dieet en kan mij tips geven?

Groetjes

Talleke1981

• Newbie
  • *
Re: orthomoleculair arts
« Reactie #1 Gepost op: augustus 10, 2017, 09:12:12 »
Nog even een kleine aanvulling.

Ik slik al bijna 4 jaar een maagzuurremmer Pantoprazol 40 mg.

Ik heb zelf het vermoeden dat dat mijn maagsap blokkeert en daardoor alle goede maar ook slechte bacterien vrij spel hebben in mijn maag en darmen.

Groetjes