Auteur Topic: Glutenvrije repen  (gelezen 2459 keer)

Alex

• Newbie
  • *
Glutenvrije repen
« Gepost op: augustus 17, 2016, 10:56:39 »
Beste mensen,
Ik werk momenteel met mijn team aan een zeer innovatief product; 100% natuurlijke, eiwitrijke en koolhydraatarme eiwitrepen als zeer gezonde snack voor tussendoor. Wat is daar dan innovatief aan hoor ik jullie denken? De bron van de eiwitten in onze repen zijn KREKELS. Ja jullie lezen het goed. Je proeft en ziet ze niet in onze repen, maar ze vormen wel een superieure bron van eiwitten, rijk aan alle 9 essentiŽle aminozuren. Bovendien zijn onze repen koolhydraatarm, GLUTENVRIJ, vrij van soja en zuivel.
Klinkt dit interessant? Steun ons project en zorg ervoor dat deze repen binnenkort ook in Nederland verkrijgbaar zijn. Indien je ons steunt, ben jij de eerste die onze repen zal ontvangen. Daarnaast ontvang je leuke goodies. Bekijk het op: www.sensbar.com/kickstarter
Groet,
Alex

Weidelied

• Jr. Member
  • **
Re: Glutenvrije repen
« Reactie #1 Gepost op: augustus 17, 2016, 13:32:47 »
bananen zijn ook glutenvrij, maar toch sponsor ik niet chiquita.

koekie8

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: augustus 17, 2016, 15:54:07 »
:duimop:
Volg hoe ik 15-20 weken per jaar op reis in het buitenland aan gluten- en lactosevrij eten probeer te komen op http://glutenvrijreizen.blogspot.nl. Ik post er geen nieuwe berichten meer.

Alex

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: augustus 17, 2016, 19:13:40 »
Een bijdrage leveren is natuurlijk altijd op vrijwillige basis. Het zou ons helpen om in de toekomst meer gezonde, natuurlijke producten die vrij zijn van gluten aan te kunnen bieden!

ine

• Gold Member
« Reactie #4 Gepost op: augustus 18, 2016, 13:54:44 »
  :D :D

Een bijdrage leveren is natuurlijk altijd op vrijwillige basis. Het zou ons helpen om in de toekomst meer gezonde, natuurlijke producten die vrij zijn van gluten aan te kunnen bieden!
Ik vind dit - in mijn ogen - nogal brutaal om hier te vragen om sponsoring.  :roll:
Andere gv producenten doen dit toch ook niet.

Ontwikkelingskosten worden toch wel doorgevoerd en daarbij is heel veel gv voedsel nogal duur.

Vraag mij af wat dit product moet gaan kosten als er om een (vrijwillige) bijdrage wordt gevraagd  :? 

Alex

• Newbie
  • *
« Reactie #5 Gepost op: augustus 23, 2016, 12:06:56 »
De bijdrage lever je als je ons idee ondersteunt, niet alleen het aanbieden van meer glutenvrije producten. Mede dankzij ons product kunnen we ook langzaamaan de inefficiŽnte vee-industrie van zijn onterechte troon werpen.

ine

• Gold Member
« Reactie #6 Gepost op: augustus 23, 2016, 13:34:41 »
De bijdrage lever je als je ons idee ondersteunt, niet alleen het aanbieden van meer glutenvrije producten. Mede dankzij ons product kunnen we ook langzaamaan de inefficiŽnte vee-industrie van zijn onterechte troon werpen.
Je geeft hiermee aan dat je dus inderdaad reclame maakt voor eigen toko.

Citaat
inefficiŽnte vee-industrie van zijn onterechte troon werpen
:duimlaag:

Hoop ik niet.
Is nogal een vrij grote bedrijfstak met veel werknemers en grote export.

Alex

• Newbie
  • *
« Reactie #7 Gepost op: september 13, 2016, 21:02:30 »
Wanneer deze bedrijfstak ruimte zou maken voor insect-farms kan de werkgelegenheid behouden worden en hoeven we niet langer massaal o.a. kippen, koeien en varkens af te slachten. Lekker economisch gedacht, Ine.

JoJ_91

• Sr. Member
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #8 Gepost op: september 13, 2016, 22:30:27 »
Echt aantrekkelijk vind ik het nog niet klinken...
Juist voor zo'n product zou ik mensen eerst laten proeven of zo voor ze om geld te vragen.

Ik zelf zou dit nooit zo kopen, tenzij ik het misschien ergens had mogen proeven.
Glutenvrij is tenslotte al zo duur, en als je zo iets koopt en je vind het niets dan is het zonde van je geld!
Op 4 december 2012 kreeg ik de diagnose coeliakie (marsh 3c), na lang tobben. In 2003 de diagnose hypothyreoidie, maar de klachten zijn nooit weg gegaan. Heb ook een lactose en soja intolerantie.

debor@h

• Newbie
  • *
« Reactie #9 Gepost op: november 02, 2017, 15:01:58 »
Ik zie nu dat er glutenvrije en zuivelvrije krekelrepen te koop zijn via: https://snoepgoed.com/shop/jiminis-energiereepen-met-krekelmeel.html

In de smaken:
Jimini's Banana, Chocolate & Cinnamon Cricket Protein Energy Bar
Jimini's Apple, Cinnamon & Caramel Cricket Protein Energy Bar
Jimini's Apricot Goji Chia Cricket Protein Bar
Jimini's Fig & Dark Chocolate Cricket Protein Energy Bar

Ik voel me alleen nog niet heel erg geroepen om te uit te proberen. Bijna 2 euro per stuk is ook best prijzig.