Auteur Topic: Glutenvrije aanbiedingen  (gelezen 72890 keer)

lies merceij

• Global Moderator
  • Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
Re:Glutenvrije aanbiedingen
« Reactie #15 Gepost op: februari 21, 2015, 22:59:53 »
:o  die kost dan nu 8.00 euro voor 1 kilo   :o   :<
Wat erg  :o :o :o
Vrouw van Aad: Aad is glutenvrij en tarwezetmeelvrij en  MGD vrij sinds 2003 en lactosevrij.

koekie8

• Gold Member
« Reactie #16 Gepost op: februari 21, 2015, 23:01:46 »
Probeer eens te bakken met de broodmixen van Doves Farm. Glutenvrijemarkt.com heeft die eens in de zoveel maanden ook in de aanbieding, een euro per pak er af. Dan heb je een kilo broodmix voor 3 euro, goed te doen dus.
Volg hoe ik 15-20 weken per jaar op reis in het buitenland aan gluten- en lactosevrij eten probeer te komen op http://glutenvrijreizen.blogspot.nl. Ik post er geen nieuwe berichten meer.

JosjeC

• Gold Member
« Reactie #17 Gepost op: februari 22, 2015, 08:17:31 »
Probeer eens te bakken met de broodmixen van Doves Farm. Glutenvrijemarkt.com heeft die eens in de zoveel maanden ook in de aanbieding, een euro per pak er af. Dan heb je een kilo broodmix voor 3 euro, goed te doen dus.

Is die lekker? Ik geloof niet dat ik daar al veel mensen positief over heb gehoord. Het witte meel en het zelfrijzend bakmeel vind ik fantastisch.

JosjeC

• Gold Member
« Reactie #18 Gepost op: februari 22, 2015, 11:51:03 »

koekie8

• Gold Member
« Reactie #19 Gepost op: februari 22, 2015, 19:54:32 »
Is die lekker? Ik geloof niet dat ik daar al veel mensen positief over heb gehoord. Het witte meel en het zelfrijzend bakmeel vind ik fantastisch.
Ik vind hem erg lekker! En hij is qua ingrediënten ook best gezond vergeleken met andere broodmixen. Ik geef wel mijn eigen draai aan het recept dat op het pak staat. Maar het smaakt me goed! Het was de eerste glutenvrije broodmix die ik ooit gekocht heb en ik heb het daarna een jaar gegeten. Tussendoor wat andere dingen geprobeerd, maar ik kwam steeds weer hierbij uit.
Volg hoe ik 15-20 weken per jaar op reis in het buitenland aan gluten- en lactosevrij eten probeer te komen op http://glutenvrijreizen.blogspot.nl. Ik post er geen nieuwe berichten meer.

Angela76

• Gold Member
« Reactie #20 Gepost op: februari 22, 2015, 21:29:01 »
Doves farm heb ik ook een tijdje gegeten, en was ook lekker. Ik mengde het met havermout. Het rijst mindergoed. Maar dat zou ik ook weer kunnen doen.
Coeliakie sinds januari 2008
Als je om je heen kijkt, zie je dat alles gekleurd is!

JosjeC

• Gold Member
« Reactie #21 Gepost op: februari 23, 2015, 10:03:41 »
Ik heb wel eens de samenstelling van Provena broodmix bekeken, twee van de E-nummers vormen samen bakpoeder. Je zou dus kunnen proberen bakpoeder naast de gist te gebruiken. Ik ga dat bij mijn volgende baksel ook proberen, had het laatst al gedaan, maar vrij weinig, ga er nu dus meer in doen.

koekie8

• Gold Member
« Reactie #22 Gepost op: februari 23, 2015, 20:16:07 »
Ook een leuke aanbieding: Schär Meesterbakkers brood Vital en Meergranen: twee halen, een betalen! Dan heb je de verzendkosten er zo uit. http://www.glutenvrijewebshop.nl/glutenvrije-aanbiedingen

JosjeC

• Gold Member
« Reactie #23 Gepost op: februari 23, 2015, 21:48:40 »
Oh, ja wauw zeg. Dat is bijna goedkoper dan zelf bakken (en het is bijna echt brood, lijkt naar mijn idee nog meer op echt brood dan genius of misschien zelfs dan YAM)

Alleen heb ik dus net een hele lading meel ingeslagen, die moet nu eerst maar op dan.

JosjeC

• Gold Member
« Reactie #24 Gepost op: februari 23, 2015, 21:50:22 »
Klein puntje is de t.h.t. datum. Ik kan uit ervaring vertellen dat je het nog wel in de vriezer kunt gooien, al zijn ze met een verkoopdatum ver in de toekomst het allerlekkerst.

Angela76

• Gold Member
« Reactie #25 Gepost op: februari 23, 2015, 22:36:56 »
Ik heb wel eens de samenstelling van Provena broodmix bekeken, twee van de E-nummers vormen samen bakpoeder. Je zou dus kunnen proberen bakpoeder naast de gist te gebruiken. Ik ga dat bij mijn volgende baksel ook proberen, had het laatst al gedaan, maar vrij weinig, ga er nu dus meer in doen.

Dat is ook een goed idee. Daar kan ik eens mee stoeien. Dank je. Nu eerst de provena op maken. De kast staat vol!  :)
Coeliakie sinds januari 2008
Als je om je heen kijkt, zie je dat alles gekleurd is!

JosjeC

• Gold Member
« Reactie #26 Gepost op: februari 27, 2015, 15:13:28 »
Voor wie toevallig op het punt stond bij glutenvrije markt te gaan bestellen is het meergranen meesterbakker brood van Schar in de aanbieding (50% korting op de 15% kortingsactieprijs): http://www.glutenvrijemarkt.com/mehrkorn.html

Let wederom op de houdbaarheid, die is slechtst tot 8 maart. Maximaal 3 per klant. Prijs is nu dus 1,50 voor 300 gram. Ik vind het erg lekker brood.

Guppyblub

• Jr. Member
  • **

Lieske

• Gold Member
  • Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Moeder van Marcel(1976) en Mark(1985).Marcel heeft Coeliakie van de huid(Dermatitis Herpetiformis) en heeft een stofwisselings ziekte en mag geen pinda's,noten,gluten,koemelk,eieren, ve-tsin,chocolade,boekweitmeel,soja enz.

JosjeC

• Gold Member
« Reactie #29 Gepost op: maart 19, 2015, 18:10:15 »
Bij de Tuinen: elk tweede product 50% korting (dus ook op de glutenvrije producten): http://www.detuinen.nl/aanbiedingen.html