Auteur Topic: Verwijzing?  (gelezen 1256 keer)

Tamosa

• Newbie
  • *
Verwijzing?
« Gepost op: december 28, 2014, 17:32:01 »
Ben nieuw hier. Ik vermoed dat -ondanks een negatief bloedonderzoek- mijn zoon coeliakie heeft, of anders een extreme glutenovergevoeligheid. Het verhaal waarom we dat denken is heel lang (wil ik hier even nu niet doen) maar er is al zo veel gedokterd zonder resultaat. Maar we willen graag doorverwezen worden naar een goede MDL arts met verstand van coeliakie. Leiden is geen optie meer omdat onze zoon inmiddels volwassen is. Waar kunnen we het beste terecht, ik wil na twintig jaar dokteren graag bij de goede dokter terecht komen en niet opnieuw een medische zoektocht moeten doen. Afstand speelt geen rol, wij wonen in het midden van het land. Wie helpt ons?

JosjeC

• Gold Member
Re:Verwijzing?
« Reactie #1 Gepost op: december 28, 2014, 18:28:42 »
VU heeft verreweg de meeste kennis. Die zullen ook niet zo gauw iemand wegsturen vanwege negatieve antistoffen (veel andere mdl artsen wel). Wel lang wachten, maar na 20 jaar kan die paar maanden er ook nog wel bij.

Tamosa

• Newbie
  • *
Re:Verwijzing?
« Reactie #2 Gepost op: december 28, 2014, 19:38:08 »
Dank je, Josje. Hoe lang is 'lang wachten' ongeveer? Jammer genoeg kan ik via de site van de VU geen wachttijden opvragen. Maar hIer in de regio is ook een wachttijd van 7-8 weken voor de polikliniek :(