Auteur Topic: 14 januari info-avond coeliakie in Eindhoven  (gelezen 1344 keer)

tine

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
  • Nulglutendieet
14 januari info-avond coeliakie in Eindhoven
« Gepost op: januari 13, 2014, 10:26:40 »
Mijn oog viel er wat laat op, maar misschien heeft nog iemand er iets aan:

Contactavond/ informatieavond

Datum: 14 januari 19:30 tot 21:30 
Voor wie: iedereen
Inleiding: In samenwerking met Paramáx organiseert de Nederlandse Coeliakie vereniging een informatie avond over coeliakie en het glutenvrij dieet.
Kosten: Geen
Adres: Dominee Theodor Fliednerstraat 1, 5631 BM Eindhoven Auditorium, routenr. 85, Begane grond (achter het restaurant)

Contactpersoon: Beppie Ouwerling
E-mail: nb.promotie@glutenvrij.nl

Voor Regio: Limburg en Noord-Brabant/Zeeland 

Dr. Tjon A Ten – Kinderarts in het MMC verzorgt een lezing over de ontwikkelingen en diagnose coeliakie.

De dietisten van Paramáx, die samenwerken met het MMC kunnen u met raad en daad helpen het strenge glutenvrije dieet ook gezond te houden.

Goed om te weten :  onze NCV bakinstructrice Erica Aalbers is ook aanwezig. Erica geeft  vanuit haar privé onderneming ook leuke workshops !  Op haar site www.glutenvrijgemak.nl krijgt u een goede indruk wat er allemaal kan.

Ook de voorlichter van de Nederlandse Coeliakie Vereniging is aanwezig uw eventuele vragen te beantwoorden.

Verplicht aanmelden:

Voor deze avond moet u zich vooraf aanmelden door te mailen naar Beppie Ouwerling nb.promotie@glutenvrij.nl 

(vermeld uw naam, eventueel lidnummer NCV ,telefoonnummer + het aantal personen )

Bron: www.glutenvrij.nl
Mijn zoon (20) en ik eten allebei glutenvrij. Wij zijn extreem gevoelig voor sporen van gluten (via besmetting, tarwe-derivaten en hulpstoffen). Ik ben wetenschapsredacteur voor het Glutenvrij Magazine van de NCV.