Auteur Topic: gezocht arts regio noord  (gelezen 6228 keer)

beetle

• Newbie
  • *
  • Geslacht: Vrouw
gezocht arts regio noord
« Gepost op: januari 10, 2014, 14:32:12 »
Maandag ga ik met m'n zoon naar de huisarts, hij heeft de afgelopen periode heerlijk in de geraffineerde gluten zooi gegeten.
Resultaat een puber zoon met buikpijn, misselijk, in en in wit waar een spook zelfs jaloers op word en van die zwarte oogkassen. Hij kan zo mee doen met halloween. :)
Kaart nu zijn ondergewicht ook aan, hopen op een verwijzing naar een kinderarts, wie weet er een goede arts rond 40 km rond Veendam? 
De ncv is vandaag dicht, had ik al heen gebeld.
Alvast hartelijk dank.

Ijzertekort, sinds 13-4-2006 Pernicieuze Anemie, 8 jaar later even vergeten marsh1, nu graan- en glutenvrij lijkt het eindelijk de goede kant op te gaan :)

tine

• Gold Member
  • Nulglutendieet
Re:gezocht arts regio noord
« Reactie #1 Gepost op: januari 10, 2014, 14:51:53 »
In Groningen zit een kindergastro-enteroloog, kijk hier even: http://www.glutenvrij.nl/page/Over-de-NCV/De-vereniging/Medische-Adviesraad
Mijn zoon (19) en ik eten allebei glutenvrij. Wij zijn extreem gevoelig voor sporen van gluten (via besmetting, tarwe-derivaten en hulpstoffen). Ik ben wetenschapsredacteur voor het Glutenvrij Magazine van de NCV.

Jelly

• Full Member
« Reactie #2 Gepost op: januari 10, 2014, 14:55:07 »
Mijn mdl arts is naar het Martiniziekenhuis in Groningen gegaan. Ik was er zeer tevreden over. Als de nieuwe me niet bevalt ga ik zeker terug naar deze arts. W...... is de naam.

Edit Lies heb de naam weggehaald graag via PB
jelly

beetle

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: januari 10, 2014, 15:06:52 »
@tine, bedankt heb zijn naam opgeschreven

@jelly dat is geen kinderarts, mijn zoon moet heen ik niet  maar toch bedankt  :)

Ijzertekort, sinds 13-4-2006 Pernicieuze Anemie, 8 jaar later even vergeten marsh1, nu graan- en glutenvrij lijkt het eindelijk de goede kant op te gaan :)