Auteur Topic: klaag  (gelezen 1258 keer)

janske

• Newbie
  • *
klaag
« Gepost op: januari 04, 2014, 17:48:27 »
Vandaag stad in geweest, ooooo hema, geen tompouches meer kopen, geen halve warme worst(wordt naast het broodje hotdog gesneden.) Geen saucijsjes, iets wat ik niet vaak kocht, maar juist nu, ik wil dat eten. Verwend???????? Klinkt wel zo maar volgens mij ben ik ook aan het verwerken. Voel me boos, verdrietig, opstandig.

Heb wel bovenste plank van de koelkast in beslag genomem, hema had mooie vershoud dozen, dat dan weer wel. Lekkere seranoham, smeerkaas en mijn eigen stukje kaas. Zielig? Best wel, maar wl gluten vrij. Onze keuken gepoetst en eigen lade veroverd, kastje duurt nog even.

Krijg van mijn moeder de airfryer van philips, iemand ervaring mee?

Ik heb gelunched by de ugly duck zij hebben een glutenvrije lunchkaart, maar was daarna wel aan de race. :duimlaag: :duimlaag: ik denk wel dat ze het goed bedoelen en het was leeker het glutenvrije werdmop een andere plek gemmaaktmin de keuken. Wel fijn dat het bestaat.

Bedankt voor het aanhoren en tot gauw.

Gr jane

Annikka

• Gold Member
Re:klaag
« Reactie #1 Gepost op: januari 04, 2014, 18:44:39 »
Af en toe even klagen hoort erbij. Het is geen makkelijk dieet.
Enne, ik benijd jou dat jij nog wel kaas kunt eten :z
Geen officiŽle diagnose voor coeliakie. Ik eet glutenvrij sinds februari 2010. Ik verdraag ook geen soja, suiker, dierlijke melkproducten en veel E nummers. Ik heb naast glutenproblemen, chronische vermoeidheid en astma. Bij periodes heb ik last van reuma en fybromyalgie.

Ajta

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
Re:klaag
« Reactie #2 Gepost op: januari 04, 2014, 20:07:30 »
Ja, ineens zie je van alles wat je misschien helemaal niet zou willen eten, maar nu even wel... Ik neem altijd iets lekkers mee als ik ga winkelen. Lunchen gaat over het algemeen ook goed, maar je moet even je adressen leren kennen en handig zijn in "het lezen van de kaart".
Dat het meteen na de lunch mis was is wel heel erg jammer. Kan me voorstellen dat je boos en verdrietig bent. Mag ook gerust even!  :knuf:
Coeliakie sinds februari 2008