Auteur Topic: advies  (gelezen 3353 keer)

janske

• Newbie
  • *
advies
« Gepost op: december 17, 2013, 20:59:12 »
Beste allemaal,

Vandaag gastrocopie gehad, met toch een roesje. :o op het behandelingsformulier staat, hapjes uit maag en dunne darm genomen., geen afwijkingen te zien. En er staat, er zijn wel weefselmonsters af genomen voor onderzoek in het lab. Was dit bij jullie ook zo?

Ik hoor graag van jullie

petraw

• Gold Member
Re:advies
« Reactie #1 Gepost op: december 17, 2013, 21:03:42 »
Ja hoor, die gaan ze nog onder de microscoop bekijken namelijk ;)
Is het je meegevallen vandaag?

lies merceij

• Global Moderator
  • Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: december 17, 2013, 21:04:20 »
Ja dat is normaal met het blote oog kunnen ze het niet zien succes met het wachten op de uitslag  ;)
Vrouw van Aad: Aad is glutenvrij en tarwezetmeelvrij en  MGD vrij sinds 2003 en lactosevrij.

janske

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: december 17, 2013, 21:18:15 »
Het is ACHTEr AF meegevallen, heb nu pijn in maag, eh pijn maar raar, ook bekend? Ik was blij dat ik toch een roesje mocht. Super lief.

petraw

• Gold Member
« Reactie #4 Gepost op: december 17, 2013, 21:47:34 »
Nee, van maagpijn kan ik me niets herinneren. Alleen een klein beetje keelpijn.
Hoelang moet je wachten voor de uitslag?

Ajta

• Gold Member
« Reactie #5 Gepost op: december 17, 2013, 21:56:37 »
Een raar gevoel had ik ook wel. Heeft denk ik ook met de spanning te maken. Fijn dat dit in elk geval achter de rug is!
Coeliakie sinds februari 2008

janske

• Newbie
  • *
« Reactie #6 Gepost op: december 17, 2013, 22:45:59 »
Frapant, vandaag zat ook al de brief van het umcg dat ik 2 januari de uitslagen kan bespreken met de arts.
Heeft iemand hier ervaring mee? Met uitslagen enzo? Ik ben nog steeds een beetje boos, verdrietig en erg moe en ongesteld! :duimlaag:
maar ook in de war,.............. sorry.

Gerlinda

• Jr. Member
  • **
  • fijne dag Gerlinda
    • www.wijzijnglutenvrij.nl
« Reactie #7 Gepost op: december 18, 2013, 08:03:49 »
afgelopen 25 juni heb ik de biopt gehad, en 28 juni de uitslag gekregen van de secretaresse van mijn MDL arts, dit omdat hij op vakantie ging, en hij wilde dat ik voor die tijd toch wist of het coeliakie was ja of nee, en het antwoord was ja, zelf heeft mijn arts eind juli gebeld toen hij erweer was van vakantie met het hele verhaal, ondertussen al gestart met dieet en bezoeken aan de dietiste, lactosetest ondergaan, en in Januari moet ik weer terug komen bij de MDL arts en zie ik hem voor het eerst na een half jaar

dus dat kan allemaal wel, succes met alles,  :duimop: ;)
coeliakie marsh 3a sinds 28 juni 2013zoon 15  coeliakie marsh 3a sinds april 2014

Ajta

• Gold Member
« Reactie #8 Gepost op: december 18, 2013, 20:09:40 »
Gezien de tijd van het jaar vind ik 2 januari helemaal niet zo lang eerlijk gezegd. Schrijf thuis alvast je evt. vragen op, dan ben je goed voorbereid.
Coeliakie sinds februari 2008

Ellie

• Gold Member
« Reactie #9 Gepost op: december 18, 2013, 22:46:23 »
Fijn dat het nu achter de rug is! Wat je alvast zou kunnen doen is proberen wat te starten met het dieet. Wie weet voel je je beter en knap je daardoor al wat op. Het is helemaal niet gek als je even helemaal de kluts kwijt bent, dat is heel begrijpelijk als je tussen al die onderzoeken zit. Veel sterkte en succes met het afwachten van de uitslag!
()_()
(^.^)
'(")(")'

janske

• Newbie
  • *
« Reactie #10 Gepost op: december 18, 2013, 23:20:28 »
Heb vandaag bij de jumbo glutenvrij brood crackers musli, en koekjes :sgehaald en soja boter, ik heb immers al lactose intolerantie, maar ging daar niet zo goed meer mee om. Ben wel al ruim een jaar gestopt met roken :blij: ben al beetje bezig :o ik ben blij met dit forum :ja:

Gerlinda

• Jr. Member
  • **
  • fijne dag Gerlinda
    • www.wijzijnglutenvrij.nl
« Reactie #11 Gepost op: december 19, 2013, 08:01:40 »
succes, je zult zien dat als je buikpijn weg is, er weer een wereld voor je open gaat  :duimop:
coeliakie marsh 3a sinds 28 juni 2013zoon 15  coeliakie marsh 3a sinds april 2014