Auteur Topic: Studeren in Maastricht  (gelezen 5523 keer)

jboot

• Newbie
  • *
Studeren in Maastricht
« Gepost op: augustus 10, 2013, 19:51:34 »
Dit is mijn eerste bericht op dit forum dus hallo allemaal!

Per 1 september ga ik studeren in Maastricht. Ik ben nog op zoek naar een kamer.
Zijn er studenten die al ervaring hebben met wonen op kamers? Delen jullie de keuken met anderen en zo ja, hoe bevalt dit? Hebben jullie nog tips voor op kamers gaan met coeliakie?
En zijn hier meer mensen die ook op kamers willen gaan en nog een kamer zoeken?
Misschien kunnen we samen iets vinden en samen koken enz.!

Groetjes

Tof-feetje

• Full Member
  • Geslacht: Vrouw
  • Jose
Re:Studeren in Maastricht
« Reactie #1 Gepost op: augustus 10, 2013, 20:24:40 »
Hallo Jboot,

Ik ben student, maar niet in Maastricht. Ik woon in een studio dus hoef met niemand mijn keuken te delen, ik vind dat ideaal, ik moet er niet aan denken een keuken te moeten delen.

Op facebook is een hele actieve pagina van jong en glutenvrij waar heel vaak ook naar kamers word gezocht in allerlei studenten steden.
https://www.facebook.com/groups/181520158535284/

succes met het zoeken naar een kamer.
Al bijna mijn hele leven glutenvrij.

jboot

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: augustus 10, 2013, 20:30:53 »
Bedankt voor je reactie. Ik wil het liefste ook een eigen studio maar omdat ik laat ben met zoeken naar een kamer is er niet veel keus meer. Bedankt voor de tip.

Groetjes

Marjosje

• Jr. Member
  • **
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: augustus 11, 2013, 14:31:19 »
Hey,

Ik heb bijna 3 jaar op kamers gewoond in een huis met 9 anderen studenten (waarvan 2 kamers voor buitenlandse studenten was die voor een paar maanden in Nederland studeren).