Auteur Topic: Camping L'Ideal in Annecy  (gelezen 3800 keer)

rinskje

• Jr. Member
  • **
Camping L'Ideal in Annecy
« Gepost op: juli 19, 2013, 13:48:07 »
Wij gaan over een paar weken naar Annecy. Onze zoon eet gluten en lactosevrije en is erg gevoelig. Heeft iemand ervaring met deze camping? Kunnen we daar in de buurt uit eten? Graag hoor ik jullie ervaringen.
Groetjes Rinskje

HildeEsther

• Newbie
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re:Camping L'Ideal in Annecy
« Reactie #1 Gepost op: juli 24, 2013, 14:50:53 »
Ik sta nu op l'ideal! Leuke camping en mooie omgeving.
In zowel de Carrefour als Intermarche hier in de buurt is veel glutenvrij eten te vinden.
Voornamelijk koekjes etc, maar ook pasta en ik dacht ook wel wat brood.
Ik heb ve zelf meegenomen dus daar niet veel van gekocht. Verder nog niet uit eten geweest.
Heb net een berichtje op het forum geplaatst hoop op eem reactie van iemand!
Wanneer kom je? Ik sta hier tot 31 juli!
Coeliakie sinds augustus 2012, flink  aan het herstellen maar nog steeds aanhoudende klachten van misselijkheid.

rinskje

• Jr. Member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: juli 24, 2013, 19:06:39 »
O wat leuk!! En fijn om te lezen! Is er ook mogelijkheid om op de camping frietjes te eten? (Die uiteraard apart gebakken zijn?)
Wij komen pas in augustus!
Heb je verder nog leuke tips?

rinskje

• Jr. Member
  • **
« Reactie #3 Gepost op: juli 27, 2013, 18:25:35 »
Hilde Esther, weet jij toevallig of er ook lactosevrije melk verkocht wordt?
Alvast bedankt voor je antwoord. We hebben er al zin in!

Maxsmit

• Newbie
  • *
« Reactie #4 Gepost op: juni 04, 2014, 10:16:10 »
Wij gaan eind juli naar deze camping. Hadden jullie nog tips om daar uit eten te gaan in de buurt.
En zijn de patatjes gv op de camping, want anders neem ik mijn frituurpannetje mee.
Ik hoop graag reactie te krijgen.

Groetjes Danielle ( moeder van Max )

HildeEsther

• Newbie
  • *
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #5 Gepost op: juni 23, 2014, 00:01:43 »
Wij gaan eind juli naar deze camping. Hadden jullie nog tips om daar uit eten te gaan in de buurt.
En zijn de patatjes gv op de camping, want anders neem ik mijn frituurpannetje mee.
Ik hoop graag reactie te krijgen.

Groetjes Danielle ( moeder van Max )

Patat op de camping was vorig jaar niet glutenvrij. Wij wilden uiteten in Annecy dat was erg lastig, lang moeten zoeken uiteindelijk wel een hotel gevonden, maar een paar dagen later voedselvergiftiging dus was geen succes. Mijn advies om vanuit Nederland alvast restaurants in de omgeving te mailen wat hun mogelijkheden zijn scheelt een hoop gedoe. Verder in de supermarkt wel redelijke hoeveelheden glutenvrij eten. Het is een jaar geleden dus ik weet het niet exact meer. Had zelf veel eten bij mij, wat uiteindelijke en beetje overbodig was, maar liever het zekere voor het onzekere.

Groetjes, Hilde
Coeliakie sinds augustus 2012, flink  aan het herstellen maar nog steeds aanhoudende klachten van misselijkheid.

rinskje

• Jr. Member
  • **
« Reactie #6 Gepost op: juli 29, 2014, 16:54:49 »
Hoi, de camping en omgeving zijn geweldig!! Ik had wel zelf alles meegenomen en we zijn niet uit eten geweest. De kinderen vonden dat geen probleem. Dit jaar gaan we naar Duitsland. Ik ga idd het frituurpannetje meenemen!

Maxsmit

• Newbie
  • *
« Reactie #7 Gepost op: augustus 13, 2014, 19:36:19 »
Idd een leuke camping en mooie omgeving. Maar gelukkig goed voorbereid om veel etenswaren mee te nemen. De intermarche had nog het meest gv. Toch weten ze in de supermarkten er erg weinig van. Waarschijnlijk toch volgend jaar maar weer Italie.