Auteur Topic: 1 persoons slaatjes en salades voor op toast bij AH  (gelezen 3011 keer)

astrid KO

• Jr. Member
  • **
  • Geslacht: Vrouw
1 persoons slaatjes en salades voor op toast bij AH
« Gepost op: juni 15, 2013, 15:42:40 »
Hallo allemaal,

Vandaag zag ik bij AH 1 persoons huzarensalades van het huismerk staan, die glutenvrij zijn.
Er zit ook geen tarwezetmeel in.
Ik ben hier erg blij mee, want het is zo handig om mee te nemen naar een bbq of een buffet bij een ander, die het gv dieet niet zo goed kent.

Daarnaast zag ik ook dat er veel salades voor op toast van het huismerk, zowel in de bedrukte bakjes als de doorzichtige bakjes met ambachtelijke salades een glutenvrij teken hadden.
Veel nieuwe smaken dus.

Ik heb niet alle bakjes na gekeken, maar de kaas-mosterdsalade bevat ook geen tarwezetmeel, dus onze dochter kan dit eten.

We gaan dit vanavond en morgen proeven.

Een fijne zomer.

Astrid
WWW.FACEBOOK.COM/DEGLUTENVRIJETAART voor Glutenvrije taarten op maat. Ook voor mensen die geen facebook hebben.

petraw

• Gold Member
Re:1 persoons slaatjes en salades voor op toast bij AH
« Reactie #1 Gepost op: juni 15, 2013, 15:53:41 »
Klinkt goed, bedankt voor de tip, Astrid!

reisa

• Jr. Member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: juni 15, 2013, 19:54:15 »
De eenpersoons slaatjes ken ik nog niet, handige tip. De ambachtelijke huzarensalade en russisch ei salade zijn ook glutenvrij en tarwezetmeelvrij.

lilly

• Sr. Member
« Reactie #3 Gepost op: juni 15, 2013, 20:24:30 »
idd handig om te weten. Zo'n bakje is handig mee te nemen!

JoJ_91

• Sr. Member
« Reactie #4 Gepost op: juni 15, 2013, 20:26:08 »
Ik weet iig zeker dat de kip kerrie, kip pikant, ham prei en de eiersalade ook glutenvrij zijn (zonder tarwezetmeel). De kip kerrie bevat alleen wel lactose
Op 4 december 2012 kreeg ik de diagnose coeliakie (marsh 3c), na lang tobben. In 2003 de diagnose hypothyreoidie, maar de klachten zijn nooit weg gegaan. Heb ook een lactose en soja intolerantie.

Juffie

• Gold Member
« Reactie #5 Gepost op: juni 15, 2013, 20:43:54 »
Bij "mijn" ah hebben ze al een tijdje geen 1 persoonssalades meer..., zal eens kijken of ze ze weer hebben, zo handig! Lekker op een toastje en precies genoeg

Lirio

• Gold Member
« Reactie #6 Gepost op: juni 15, 2013, 22:46:37 »
Juffie, die staan tegenwoordig ergens anders. Bij de voorverpakte vleeswaren. Bij de mijne staat daar nu ook de huzarensalade en de hummus enzo. Maar eerst stond dat ook weer ergens anders. Handig he :)
19 juni 2007 Diagnose Coeliakie. Onmeetbaar hoge antistoffen in bloed. Marsh 3b/c.
2013: diagnose prikkelbare darm
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get"