vitamine d

<< < (26/28) > >>

alexandra1980:
weet iemand hoe die vitamine D injecties heten?? Merknaam of stofnaam?
De andere apotheek die ik gebeld heb wil niks uitzoeken zonder een merknaam of stofnaam.

tine:
Haha, wie is hier de apotheek, jij of zij? :? Ze zijn niet erg cooperatief, zeg. Anders de apotheek van het ziekenhuis eens bellen?

Hier een oud topic: http://www.crohnsite.be/forum/topic/11937-vitamine-d-injecties/page-2

alexandra1980:
Mijn vriend heeft zijn huisarts geraadpleegd. Die gaf aan dat spuiten inderdaad niet in nederland te krijgen zijn. Als kanttekening gaf hij aan dat de vitamine d via de spuit in de spieren in het hele lichaam terecht komt en dus ook in de darmen. Hij verwachtte dat je dan alsnog een glutenreactie kon krijgen. Weet iemand daar meer van?

Die arts zag op moment geen andere oplossing voor me dan zoveel mogelijk in de zon en eventueel onder de zonnebank.

knoppie:
Citaat van: alexandra1980 op mei 17, 2013, 09:30:02

Mijn vriend heeft zijn huisarts geraadpleegd. Die gaf aan dat spuiten inderdaad niet in nederland te krijgen zijn. Als kanttekening gaf hij aan dat de vitamine d via de spuit in de spieren in het hele lichaam terecht komt en dus ook in de darmen. Hij verwachtte dat je dan alsnog een glutenreactie kon krijgen. Weet iemand daar meer van?

Die arts zag op moment geen andere oplossing voor me dan zoveel mogelijk in de zon en eventueel onder de zonnebank.

Ik heb dat toen ook een keer gelezen, heb het ook nagevraagd maar niemand kon het mij tuileggen, de ingredienten die erin zitten zijn wel anders, minder kans op gluten mischien

knoppie:
in de mijne zit er Cholecalciferol(vitamine d3)
Polysorbate 80 en propylene glycol

hieronder wat die dingen zijn:

Polysorbate 80 (B): a condensate of sorbitol and oleic acid
Propylene glycol (B): 1,2-propylene glycol; propane-1,2-diol. Manufactured by treating propylene with chlorinated water and treating it with sodium carbonate

Ik weet niet hoe hoog de kans is dat het problemen veroorzaakt,

Navigatie

[0] Berichten index

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina