Auteur Topic: plopsa coevorden  (gelezen 6302 keer)

* astrid *

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
Re:plopsa coevorden
« Reactie #15 Gepost op: maart 21, 2013, 11:07:18 »
whaha ja wij ook hoor, en nu nog heel vaak... de leukste uitjes vinden onze kids de kinderboerderij met speeltuin erbij of het bos.... soms eens naar de ontdektuinen in zwolle... en t leukste: t kost allemaal niks
naŽll: 20-11-2007<br />julynn: 20-09-2009<br /><br />- gestrand -

beefje

• Jr. Member
  • **
« Reactie #16 Gepost op: maart 21, 2013, 13:01:53 »
wij eten eigenlijk nergens iets.... ik zorg dat ik fruit bij heb, en tegen dat het tijd is voor een ferme maaltijd zakken we weer naar huis....
wij hebben nogal een uitgebreide vriendenkring met allemaal kids van dezelfde leeftijd en die gaan na zo'n activiteit vaak eten of blijven er eten
en ja, dan is het soms kiezen eh? Voor mij is het belangrijker dat ze deel uit maken van onze vriendengroep en samen aankomen en vertrekken dan dat ze weer naar huis moeten tegen etenstijd omdat kleine zus er niks kan eten. Dus ik blijf gewoon haar boterhammen meenemen naar zo'n dingen hoor.
mama van Tiegan (į27/01/2009). Getest op 03/02/11 op een algeheel bloedbeeld in schemerzone voor glutenintolerantie. Meer uitgebreide testing op 08/04/11 met verhogingen op meerdere onderdelen. Biopsie op 17/06/11, 13/07/2011 officiele diagnose coeliakie marsh 3a

Bren

• Gold Member
    • basket white star
« Reactie #17 Gepost op: maart 21, 2013, 21:46:11 »
bren, daar hoef je niet turks voor de zijn hoor  :P
in BelgiŽ of Gent wel :) die eten hun eigen eten op onder tafel terwijl ze niets willen betalen ondanks dat alle eten en drank er maar 1Ä is. Als de eigenaars iets zeggen dan beginnen ze voor ganse speeltuin te roepen dat al de Vlamingen racisten zijn. Laatste maal is er familie onder politiebegeleiding buiten gezet.
Iedereen zit daar met toch zeker ťťn drankje voor de kindjes want die lopen massa's en zweten zich te pletter.
Eind september 2011 werd bij ons jongste zoontje naast zijn kippenei-allergie ook coeliakie vastgesteld. Gelukkig krijg ik veel hulp van mijn mama die zelf sinds 2007 weet dat ze glutenvrij moet eten.
Groetjes uit BelgiŽ