Auteur Topic: Catering high tea  (gelezen 1382 keer)

*Gadget*

• Newbie
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Catering high tea
« Gepost op: december 10, 2012, 15:32:03 »
Gisteren een high tea gehad.Het werd thuis netjes afgeleverd en was apart verpakt.Bij de bestelling was vermeld dat het glutenvrij en tarwezetmeelvrij moest zijn.Nu een dag verder en nergens last van.Toch leuk om te weten dat wij ook eens gezellig mee konden doen. De catering  heet At your place en zit in  Kloetinge (zeeland) Wel een tip als je voor 2 man besteld neem dan nog voor een persoon extra  want de hoeveelheid is niet echt voldoende voor 2 personen.
Sinds juni 2012 Glutenvrij/tarwezetmeelvrij en lactosevrij, dochter sinds augustus 2012 Glutenvrij.

Renate48

• Gold Member
Re:Catering high tea
« Reactie #1 Gepost op: december 10, 2012, 20:08:09 »
Super dat je achteraf geen last hebt gehad. Al vind ik het wel jammer dat het niet genoeg was. Heb je hun dat al verteld?
Man heeft in
juli'08: lage HB-waarde tijdens test Sanquin
december"08: diagnose Marsh IIIB
geen klachten alleen bloedarmoede en osteoporose

*Gadget*

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: december 14, 2012, 14:36:51 »
Nee ik heb daar geen melding van gemaakt.Omdat ik zeker wilde weten dat alles ook echt veilig zou zijn heb ik ze vooraf wel gemailt.De reactie daarop was dat overal rekening mee werd gehouden en dat het bedrag dat normaal voor 1 persoon wordt gehanteerd exact het zelfde is voor glutenvrij.Dus ja dan heb je automatisch toch iets minder omdat gv nu eenmaal toch duurder is.
Sinds juni 2012 Glutenvrij/tarwezetmeelvrij en lactosevrij, dochter sinds augustus 2012 Glutenvrij.

Lirio

• Gold Member
« Reactie #3 Gepost op: december 14, 2012, 14:38:16 »
Ik vind dat helemaal niet logisch. Als ze dat consequent doorvoeren dan krijg je in plaats van 2 broodjes, een halve of nog minder gv. :)
19 juni 2007 Diagnose Coeliakie. Onmeetbaar hoge antistoffen in bloed. Marsh 3b/c.
2013: diagnose prikkelbare darm
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get"