Auteur Topic: 3 jaar  (gelezen 1858 keer)

mister b

• Newbie
  • *
3 jaar
« Gepost op: december 07, 2012, 09:31:15 »
Hallo iedereen,kan iemand mij helpen?heb nu al 3 jaar coeliakie maar mijn bloedwaarden zitten nog altijd veel te hoog pff !!!laatste tijd zo krampen in de buik.Nogthans eet ik glutenvrij naar mijn mening?zal is een paar zaken noemen wat ik zoal eet,kindersurprise,gezouten chips,zwan weense worsten,dit zijn er maar een paar voor het snoepen maar hier zit niets in.weet echt niet wat ik nog beter kan doen.zelfs ga ik naar nederland om glutenvrij frikandellen te gaan halen enzo...iemand mss een verklaring.dank jullie wel alvast

yvonnezet

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
Re:3 jaar
« Reactie #1 Gepost op: december 07, 2012, 11:51:16 »
Eet je ook tarwezetmeelvrij?? Misschien kan je hier eens precies opschrijven wat je op een dag eet, van ontbijt tot diner en tussendoortjes, kunnen we meedenken en kijken.
Moeder van Susanne(14-10-1998) en Isabelle(27-11- 2000). Bij Isabelle in maart/mei 2006 veel antistoffen gluten in bloed. In juni 2006 biopt, geen afwijkingen. Toch op glutenvrij dieet. Sinds okt 2006 ook tarwezetmeelvrij en in januari 2007 definitief coeliakie vastgesteld na kleuring van biopt.

Renate48

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
Re:3 jaar
« Reactie #2 Gepost op: december 07, 2012, 14:59:21 »
En wat zegt de MDL ervan of wie geeft anders opdracht voor de bloedonderzoeken? Na 3 jaar zouden m.i. je bloedwaarden toch wel normaal moeten zijn. Bij mijn man zijn de bloedwaarden wel goed, alleen de darmen doen er wat langer over.   :roll:
Man heeft in
juli'08: lage HB-waarde tijdens test Sanquin
december"08: diagnose Marsh IIIB
geen klachten alleen bloedarmoede en osteoporose