Auteur Topic: rijstwafels van Lima  (gelezen 1179 keer)

orionne

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
rijstwafels van Lima
« Gepost op: oktober 08, 2012, 13:06:29 »
Ik heb Lima een mailtje gestuurd, hun antwoord zet ik hieronder:

De dunne rechthoekige Lima rijstwafels dragen het glutenvrije logo, dit garandeert <20ppm gluten.
Deze dunne rechthoekige rijstwafels worden geproduceerd in een ruimte en op een lijn waar geen gluten bevattende producten worden geproduceerd.

De informatie die u leest op de website refereert naar de ronde rijstwafels, waar er af en toe rijst-spelt-wafels (10% spelt) worden geproduceerd.

De Lima website is volop in herwerking, zodra de nieuwe versie online komt zal deze informatie nauwkeuriger vermeld worden.

Mocht u verdere vragen hebben, aarzel niet om ons te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Maria Van de Keere
Nutrition Coach

ik ga haar nog even vermelden, dat ik ziek geworden ben na het gebruik van de langwerpige rijstwafels.. ;)

groetjes Orionne
Orionne, sinds september 2002  glutenvrij, na 5 jaar dikke darmproblemen, diverticulitis. Geen officiele diagnose, wel dit jaar (2013) een genentest laten doen (pos. voor HLA DQ8 en 2.5)

knoppie

• Sr. Member
  • Geslacht: Vrouw
Re:rijstwafels van Lima
« Reactie #1 Gepost op: oktober 08, 2012, 21:08:34 »
Er was een soort tabel en daar stond of het helmaal veilig was of in dezelfde ruinte werd gestopt met glutendingen en helemaal geen besmetting, er stond idd minder dan 20ppm maar ik werd er ziek van dus er gebuert iets waardoor het besmet is