Auteur Topic: Student in Nijmegen? korting  (gelezen 114955 keer)

JosjeC

• Gold Member
Re:Student in Nijmegen? korting
« Reactie #90 Gepost op: mei 12, 2015, 18:34:17 »
Ik heb ondertussen wel ervaren dat er vanwege de nieuwe wetgeving steeds meer eetplekken zijn met allergenen info op hun menukaarten. De praktijk is echter dat ze soms weinig van kruisbesmetting weten. Pas weer een plek waar het goed geregeld leek (ook nog mondeling bevestigd door iemand anders), bij navraag bij het meisje dat mijn broodje ging afbakken bleek ze dat dus zonder de oven schoonmaken in de gewone oven te gooien, waarin ook net een hele lading andere broodjes voor het ontbijt buffet waren afgebakken. Goed blijven navragen dus, dan komt de aandacht voor kruisbesmetting vanzelf wel.

koekie8

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #91 Gepost op: augustus 20, 2015, 23:44:59 »
Heeft iemand in Nijmegen toevallig al de Leev Stroopwafels gespot bij een AH? Ik wil ze kopen voor een Amerikaanse vriendin die dol op stroopwafels was voor haar diagnose. Maar ik heb ze nog niet gevonden :(.
Volg hoe ik 15-20 weken per jaar op reis in het buitenland aan gluten- en lactosevrij eten probeer te komen op http://glutenvrijreizen.blogspot.nl. Ik post er geen nieuwe berichten meer.

Adreg50

• Gold Member
  • Lachen is gezond
« Reactie #92 Gepost op: augustus 21, 2015, 09:23:01 »
Ik heb ze gevonden hier in de buurt, kan je ze niet bestellen via hun website?
Vind de stroopwafels op de markt ook erg lekker, 8 stuks en van Leev 4 stuks voor bijna de zelfde prijs.
Sinds januari 2004 coeliakie gediagnostiseerd.

koekie8

• Gold Member
« Reactie #93 Gepost op: augustus 21, 2015, 14:41:11 »
Op de markt in Nijmegen worden de glutenvrije stroopwafels niet meer verkocht. Ik kon ze ook niet bestellen en de marktkoopman kon me ook niet vertellen waar hij er aan kwam, zodat ik ze rechtstreeks kon bestellen.
Volg hoe ik 15-20 weken per jaar op reis in het buitenland aan gluten- en lactosevrij eten probeer te komen op http://glutenvrijreizen.blogspot.nl. Ik post er geen nieuwe berichten meer.

JosjeC

• Gold Member
« Reactie #94 Gepost op: augustus 21, 2015, 16:01:11 »
Die stroopwafels op de markt (heb ze nu al op heel veel markten gezien, ik vind ze niet lekker, stroop is te taai) worden geleverd door stroopwafelbakker Markus:

http://www.stroopwafelbakkerij.nl/

Als je een hele doos in 1 keer besteld kun je ook als privépersoon bij hen afnemen (iemand die dacht dat ik ze wel lekker vond had voor me geinformeerd). Weet niet hoeveel er daar in zitten, maar eventueel kun je natuurlijk delen met iemand anders.

lies merceij

• Global Moderator
  • Gold Member
« Reactie #96 Gepost op: augustus 22, 2015, 20:39:23 »
Wij kopen de stroopwafels altijd bij de Jumbo(misschien verkopen meer winkels dit wel) van het werk Pure&Free deze zijn goed te eten even een tip voor het eten even warm maken in bv magnetron is die niet bij de hand leg je hem even boven op je kopje koffie of thee  ;)

Vrouw van Aad: Aad is glutenvrij en tarwezetmeelvrij en  MGD vrij sinds 2003 en lactosevrij.

koekie8

• Gold Member
« Reactie #97 Gepost op: augustus 22, 2015, 22:18:04 »
Wij kopen de stroopwafels altijd bij de Jumbo(misschien verkopen meer winkels dit wel) van het werk Pure&Free deze zijn goed te eten even een tip voor het eten even warm maken in bv magnetron is die niet bij de hand leg je hem even boven op je kopje koffie of thee  ;)
Die heb ik een keer voor haar gekocht. Toen heb ik er zelf ook één geproefd. We vonden ze allebei nogal taai, ze hadden niet de juiste bite. Over de nieuwe van Leev heb ik goede verhalen gelezen, dus die wil ik graag kopen.