Auteur Topic: Student in Nijmegen? korting  (gelezen 117944 keer)

jojanneke

• Sr. Member
  • Geslacht: Vrouw
  • With or without gluten, that is the question
Student in Nijmegen? korting
« Gepost op: juni 30, 2012, 19:41:30 »
Hoi, een tip voor studenten in Nijmegen: koop je glutenvrije spullen bij Ekoplaza, naast de AH Groenestraat. Ze hebben best wel een uitgebreid assortiment glutenvrije spullen (ook diepvries) en je krijgt op alles in die winkel 10% korting. Dat loont de moeite wel vind ik. Succes en shop ze ;)
Ik studeer. Eerste diagnose was een tarwe-, spelt-, kamut- en rogge-allergie  in aug. '06. In mei '08 diagnose coeliakie marsh 1.  Sinds een campylobacter jejuni-infectie in jan '14 ook lactose intolerantie en post-infectieuze pds (fodmap arm heeft gehopen).

Jozien

• Full Member
Re:Student in Nijmegen? korting
« Reactie #1 Gepost op: juli 17, 2012, 21:43:33 »
Wat een leuke tip!
Zou dit ook gelden bij andere filialen van Ekoplaza?
Glutenvrij en tarwezetmeelvrij sinds zomer 2010

-aatje-

• Gold Member
  • van zaadje tot bloem
« Reactie #2 Gepost op: juli 19, 2012, 03:35:32 »
dank je wel voor de tip...mijn dochter gaat dit schooljaar studeren in nijmegen...dan kan ze wat meebrengen voor mij .

weet je mss  leuke wijken om te wonen...we zijn driftig aan het zoeken voor een kamer voor haar ;-)
coeliakie sinds 12 april 2007,marsh 3c

ééneiige tweelingzus van Ceetje,ook hier op het forum

jojanneke

• Sr. Member
« Reactie #3 Gepost op: juli 19, 2012, 08:35:54 »
misschien kan je dochter ook gewoon voor zichzelf eten kopen? Het is al duur genoeg op kamers

Veel wijken zijn leuk in Nijmegen. Zelf vind ik vooral Nijmegen-oost heel ideaal om te wonen.
Je wil liever niet in Neerbosch-Oost of het waterkwartier als meisje alleen maar volgens mij woon je daar ook prima hoor. En zo snel mogelijk inschrijven bij de SSHN. Daar bouw je dan wachttijd op zodat je een fijne, goedkope kamer van hen kan huren.
Leuk, wat gaat ze studeren? Succes met zoeken