Auteur Topic: Student in Nijmegen? korting  (gelezen 117944 keer)

jojanneke

• Sr. Member
  • Geslacht: Vrouw
  • With or without gluten, that is the question
Student in Nijmegen? korting
« Gepost op: juni 30, 2012, 19:41:30 »
Hoi, een tip voor studenten in Nijmegen: koop je glutenvrije spullen bij Ekoplaza, naast de AH Groenestraat. Ze hebben best wel een uitgebreid assortiment glutenvrije spullen (ook diepvries) en je krijgt op alles in die winkel 10% korting. Dat loont de moeite wel vind ik. Succes en shop ze ;)
Ik studeer. Eerste diagnose was een tarwe-, spelt-, kamut- en rogge-allergie  in aug. '06. In mei '08 diagnose coeliakie marsh 1.  Sinds een campylobacter jejuni-infectie in jan '14 ook lactose intolerantie en post-infectieuze pds (fodmap arm heeft gehopen).

Jozien

• Full Member
Re:Student in Nijmegen? korting
« Reactie #1 Gepost op: juli 17, 2012, 21:43:33 »
Wat een leuke tip!
Zou dit ook gelden bij andere filialen van Ekoplaza?
Glutenvrij en tarwezetmeelvrij sinds zomer 2010

-aatje-

• Gold Member
  • van zaadje tot bloem
« Reactie #2 Gepost op: juli 19, 2012, 03:35:32 »
dank je wel voor de tip...mijn dochter gaat dit schooljaar studeren in nijmegen...dan kan ze wat meebrengen voor mij .

weet je mss  leuke wijken om te wonen...we zijn driftig aan het zoeken voor een kamer voor haar ;-)
coeliakie sinds 12 april 2007,marsh 3c

ééneiige tweelingzus van Ceetje,ook hier op het forum

jojanneke

• Sr. Member
« Reactie #3 Gepost op: juli 19, 2012, 08:35:54 »
misschien kan je dochter ook gewoon voor zichzelf eten kopen? Het is al duur genoeg op kamers

Veel wijken zijn leuk in Nijmegen. Zelf vind ik vooral Nijmegen-oost heel ideaal om te wonen.
Je wil liever niet in Neerbosch-Oost of het waterkwartier als meisje alleen maar volgens mij woon je daar ook prima hoor. En zo snel mogelijk inschrijven bij de SSHN. Daar bouw je dan wachttijd op zodat je een fijne, goedkope kamer van hen kan huren.
Leuk, wat gaat ze studeren? Succes met zoeken
Ik studeer. Eerste diagnose was een tarwe-, spelt-, kamut- en rogge-allergie  in aug. '06. In mei '08 diagnose coeliakie marsh 1.  Sinds een campylobacter jejuni-infectie in jan '14 ook lactose intolerantie en post-infectieuze pds (fodmap arm heeft gehopen).

-aatje-

• Gold Member
  • van zaadje tot bloem
« Reactie #4 Gepost op: juli 19, 2012, 11:22:05 »
als ze iets mee brengt voor mij,geef ik in het weekend geld mee,ze hoeft dat niet zelf te betalen ;-)

Ze is al ingeschreven bij de SSHN , maar dat gaat een half jaar duren helaas..daarom gaan we al zelf zoeken,omdat de reistijd 4 uur per dag is ..ze is ook al ingeschreven op kamer.net
Ze gaat voeding en diëtetiek studeren..een pluspunt is dat ze al alles af weet van mijn dieet :-)

bedankt voor je Tips ;-)

jojanneke

• Sr. Member
« Reactie #5 Gepost op: juli 19, 2012, 14:14:18 »
O sorrie aatje, ik dacht dat ze zelf ook glutenvrij moest eten.

Succes met zoeken!

-aatje-

• Gold Member
  • van zaadje tot bloem
« Reactie #6 Gepost op: juli 19, 2012, 17:51:49 »
hi hi geef niet hoor ;-)

petraw

• Gold Member
« Reactie #7 Gepost op: juli 20, 2012, 22:42:14 »
Wat leuk dat je dochter deze studie gaat volgen, Aatje! We zitten hier toch wel een beetje te springen om diëtistes die ècht verstand hebben van coeliakie! :duimop:

jojanneke

• Sr. Member
« Reactie #8 Gepost op: juli 21, 2012, 10:49:32 »
Wat een leuke tip!
Zou dit ook gelden bij andere filialen van Ekoplaza?
Geen idee, maar ik ben wel benieuwd. Deze winkel had het al voordat het ekoplaza werd (eerst heette het groene winkel of natuurwinkel ofzoiets)

-aatje-

• Gold Member
  • van zaadje tot bloem
« Reactie #9 Gepost op: juli 21, 2012, 10:54:41 »
Wat leuk dat je dochter deze studie gaat volgen, Aatje! We zitten hier toch wel een beetje te springen om diëtistes die ècht verstand hebben van coeliakie! :duimop:
idd ha ha ,daar heb je helemaal gelijk in Petra !

Lien

• Jr. Member
  • **
« Reactie #10 Gepost op: augustus 11, 2012, 10:04:58 »
Bij de Coop in Bottendaal hebben ze inmiddels ook iets van kroketten en mexicaanse hapjes die in de oven kunnen. Wel eens leuk voor een borrelavond misschien, heb ze zelf nog niet geprobeerd maar kennelijk zag het er wel eetbaar uit haha.
Sinds mei 2000 glutenvrij, diagnose op negenjarige leeftijd

jojanneke

• Sr. Member
« Reactie #11 Gepost op: augustus 11, 2012, 19:52:24 »
Goed om te weten Lien. Hoe meer gv spul te koop, hoe beter vind ik :)

koekie8

• Gold Member
« Reactie #12 Gepost op: september 30, 2012, 20:41:36 »
Bij Van Nature in Nijmegen verkopen ze glutenvrije crackers. Vergelijk het met sultana, maar dan groter. Ideaal om mee te nemen als tussendoortje en ze smaken erg lekker. Je hebt ze met zonnebloempitten, cranberries en sinds kort ook met pesto.
Volg hoe ik 15-20 weken per jaar op reis in het buitenland aan gluten- en lactosevrij eten probeer te komen op http://glutenvrijreizen.blogspot.nl. Ik post er geen nieuwe berichten meer.

JoJ_91

• Sr. Member
« Reactie #13 Gepost op: januari 15, 2013, 22:37:24 »
Hoi, een tip voor studenten in Nijmegen: koop je glutenvrije spullen bij Ekoplaza, naast de AH Groenestraat. Ze hebben best wel een uitgebreid assortiment glutenvrije spullen (ook diepvries) en je krijgt op alles in die winkel 10% korting. Dat loont de moeite wel vind ik. Succes en shop ze ;)

Ik las vandaag dit bericht en vroeg me af of die 10% korting nog steeds zo is! En zo ja, hoe krijg je die? Ik was namelijk gisteren bij Ekoplaza maar heb geen korting gehad of zo...  :( En alles is al duur genoeg tenslotte  :(
Op 4 december 2012 kreeg ik de diagnose coeliakie (marsh 3c), na lang tobben. In 2003 de diagnose hypothyreoidie, maar de klachten zijn nooit weg gegaan. Heb ook een lactose en soja intolerantie.

jojanneke

• Sr. Member
« Reactie #14 Gepost op: januari 15, 2013, 23:39:10 »
Hoi JoJ-91, Dat geldt gelukkig nog steeds! Zoals te zien is bij de kassa moet je je studentkaart laten zien bij de kassa.
Volgende keer beter!