Hallo,
Ik loop al maanden rond met hele vage klachten (buikpijn,winden laten, onregelmatige ontlasting,misselijk, vermoeidheid, niet kunnen plassen, oedeem) het komt nog het meest overeen met een gluten allergie, of een melk allergie voor een of ander voedingsmiddel. ik heb de gehele dunne, dikke en blinde darm opgezwollen... er zou een ontsteking kunnen zitten bij mijn dikke dark maar dat wist de huisarts niet met zekerheid. ik heb veel pijn en mijn lichaam verdraagt eigenlijk geen enkel voedsel, ook heb ik meer last van al bestaande allergieeen. Zou dit in verband kunnen staan met coeliakie? Ik heb geen diagnose, maar merk wel dat ik geen ijs kan verdragen of een plakje wit brood, ik heb echter nog geen testen gehad, maandag bel ik op een ga ik komende week weer naar de huisarts. Ik heb een aantal dagen de gluten vrije dieet gehad maar ik kreeg toen alsog ontzettend veel last en op de crackers van de AH een onbekende allergische reactie van ?? mais?? mijn lichaam wil gewoon geen voedsel accepteren